اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 02:40

چهارشنبه, 15 آذر 1402 ساعت 19:36
  • .

پژوهشگران برتر خراسان‌شمالی تقدیر شدند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

٢۵ پژوهشگر و فناور برتر خراسان‌شمالی که در نمایشگاه پژوهش این استان شرکت کرده بودند، در آیینی با حضور استاندار خراسان شمالی و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تقدیر شدند.

به گزارش نسیم امروز، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان‌شمالی در آیین تجلیل از پژوهشگران نمایشگاه هفته پژوهش و فن بازار استان، اظهار کرد: از ۲۵ پژوهشگر و فناور برگزیده استان، ۶ نفر از دانشگاه، موسسات آموزش عالی و پژوهشکده ها، هشت نفر از دانش آموزان، سه نفر از دانشجویان، سه نفر از فناوران برتر، ۲ نفر از دستگاه های اجرایی، ۲ نفر پژوهشگر برتر مستقل و یک نفر فناور برتر مستقل است.

مرتضی بهزادفر افزود: جدای از تقدیر پژوهشگران و فناوران برتر، هشت غرفه دار این نمایشگاه نیز از نگاه بازدیدکننده ها مورد ارزیابی قرار گرفتند و به عنوان غرفه داران برتر معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه پژوهشگران شرکت های دولتی و غیر دولتی و شرکت های دانش بنیان حضور داشتند، گفت: این نمایشگاه از ۱۲ آذرماه امسال به مدت چهار روز در قالب ۱۲۴ غرفه دایر شد که از این تعداد ۴۴ غرفه مربوط به سازمان های دولتی و ۸۰ غرفه نیز در اختیار واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان بود.

بهزادفر یادآور شد: در این نمایشگاه محصولات، طرح های تحقیقاتی ، فناوری ها، محصولات تجاری سازی و بخش سرمایه گذاری و فن بازار ارایه شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی با اشاره به استقبال شهروندان از نمایشگاه پژوهش استان، گفت: امسال برخلاف سال های گذشته مردم استقبال بی نظیری از دستاوردهای پژوهشی و فن بازار استان داشتند و واحدهای فناور زیادی در این نمایشگاه شرکت کردند.

۱۳۰ شرکت دانش بنیان و واحد فناور در خراسان شمالی وجود دارد که از این تعداد ۳۵ شرکت دانش بنیان و مابقی شرکت های فناور و نوآور هستند.

حدود ۳۰ هزار دانشجو دختر و پسر در ۳۳ مرکز شامل دانشگاه‌های دولتی، آزاد، غیر انتفاعی، پیام نور، فنی و حرفه ای، جامع علمی و کاربردی و فرهنگیان خراسان شمالی زیر نظر ۵۲۱ عضو هیات علمی تحصیل می کنند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره