اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 10:04

پنج شنبه, 06 مهر 1402 ساعت 11:56
  • .

افزایش ۲۵ درصدی اعتبارات عمرانی در بودجه سال آینده پیش بینی می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: افزایش ۲۵ درصدی اعتبارات عمرانی استان ها در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ پیش بینی می شود.

به گزارش نسیم خراسان شمالی به نقل از ایرنا، داوود منظور در بدو ورود به خراسان شمالی در فرودگاه شهدای بجنورد اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح های متعددی را بررسی کردیم و بسیاری از طرح های بزرگ آماده افتتاح و یا آماده شروع است سعی خواهیم کرد اعتبارات عمرانی استان ها برای سال آینده افزایش پیدا کند.

وی افزود: نیمه نخست امسال ۵۰ همت تخصیص پیدا کرد و به جهت اینکه حدود ۷۰ همت از تخصیص های پایان سال گذشته باقی مانده است، برنامه داریم حداقل ۳۰۰ همت تا پایان سال تخصیص پیدا کند.

منظور، پیشبرد اهداف توسعه ای رییس جمهور در خراسان شمالی را از اهداف سفر به این استان دانست و گفت: مسایل مربوط به خراسان شمالی و آنچه برای توسعه این استان لازم است در دستور کار جدی دولت قرار دارد.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: در این سفر تلاش خواهیم کرد علاوه بر بازدید از طرح های عمرانی، مروری بر مهمترین اولویت های توسعه خراسان شمالی داشته باشیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه افزود: بعد از بررسی طرح های عمرانی خراسان شمالی، سازمان برنامه و بودجه نیز حمایت های لازم را برای پیشبرد اهداف توسعه ای استان انجام خواهد داد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، نشست با استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان و حضور در آیین آغاز عملیات اجرایی انتقال آب از منطقه پلنگ دره به شهر بجنورد از برنامه های سفر معاون رییس جمهور به خراسان شمالی است.

استان یک میلیون نفری خراسان شمالی به مرکزیت بجنورد، شامل ۱۰ شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، بام و صفی آباد، مانه، سملقان، رازوجرگلان، فاروج، جاجرم و گرمه است.

خراسان شمالی در سال ۸۳، پس از تقسیم استان خراسان به سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، در جغرافیای سیاسی کشور پدیدار شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره