اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 20:12

دوشنبه, 24 مهر 1402 ساعت 10:23
  • .

سه برابر اعتبارات مصوب سفر رهبری به خراسان شمالی تخصیص یافت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی گفت: بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری از سال ۱۳۹۱ تاکنون به استان اختصاص یافت که معادل حدود سه برابر اعتبار مصوب است.

به گزارش نسیم امروز، مرتضی بهزادفر در گفت و گو با رسانه ها اظهار کرد: پنج هزار و ۷۰ میلیارد ریال پروژه در سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی مصوب شد که این اعتبار توانست رونق بسیار زیادی به توسعه استان دهد.

وی افزود: پروژه های سفر مقام معظم رهبری اجرا و بهره‌برداری شد و هر کدام از این ‌طرح ها زمینه‌ساز اقدامات دیگری برای استان شد.

بهزاد فر بیان کرد: معظم رهبری در این سفر افقی برتر برای توسعه خراسان شمالی ترسیم کردند و ایشان فرمودند که این استان در صورت برنامه‌ریزی به ۱۰ استان برتر کشور تبدیل می‌شود.

وی عنوان کرد: معظم له بر روی پتانسیل‌های گردشگری و کشاورزی تاکید داشتند و بر این اساس منابع مختلفی در این سال‌ها به این حوزه‌ها تخصیص یافت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲ شاهد رشد چشمگیری در میزان اقامت گردشگران در استان بودیم و خراسان شمالی از استان عبوری به استانی ماندگار در بخش گردشگری تبدیل شد و همچنان این برکات ادامه دارد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی گفت: محرومیت زدایی و توجه به مناطق محروم در سفر مقام معظم رهبری به استان مورد توجه قرار گرفت و بر این اساس اعتبارات مناسبی برای توسعه روستاها مصوب شد، به طوری که از یکهزار و ۶۳۵ پروژه این سفر، ۸۰۰ پروژه ماهیت کاملا روستایی دارد.

وی گفت: ۱۴ هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال از ۱۷ هزار میلیارد ریال اعتبار ابلاغ شده به استان از محل ردیف سفر مقام معظم رهبری و مابقی از محل سایر ردیف های پیش بینی شده استانی و ملی است.

بهزادفر افزود: دفتر مقام معظم رهبری متعهد شده است که پروژه ها و مصوبه های سفر را تا انتها مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: پروژه های آغاز شده از محل ردیف سفر به طور میانگین ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره