اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 18:04

چهارشنبه, 07 تیر 1402 ساعت 11:00

راه اندازی 190 پایگاه جمع آوری نذورات عید قربان در خراسان‌شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۱۹۰ پایگاه جمع‌آوری نذورات عید قربان در نقاط مختلف استان دایر شد و مردم خیراتشان را به دفاتر، پایگاه‌های امداد و مراکز نیکوکاری تحویل دهند.

به گزارش نسیم امروز، مجید الهی راد اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته ۱۲ دفتر کمیته امداد در شهرستان ها و ۱۷۸ مرکز نیکوکاری آماده جمع آوری نذورات و قربانی‌های هم استانی‌های عزیز برای کمک به نیازمندان خواهند بود.

وی با بیان اینکه نیکوکاران همزمان با عید سعید قربان در حد توان با اهدای نذری به مددجویان کمک کنند افزود: اکنون بیش از ۵۳ هزار خانوار زیر پوشش این نهاد هستند و با توجه به شرایط اقتصادی خانواده های تحت پوشش، این ایام فرصت خوبی برای مساعدت خیران در تامین گوشت قرمز و مایحتاج خانواده‌های نیازمند فراهم کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند در حد توان مالی با اهدای کمک نقدی یا در صورت تمایل اهدای بخشی از قربانی خود در راستای کمک به مددجویان این نهاد اقدام کنند.

الهی راد ادامه داد: افزون بر جمع‌آوری نذورات غیرنقدی افراد شامل گوسفند زنده و گوشت گرم، نذورات نقدی خیران و نیکوکاران استان از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ به دست نیازمندان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیکوکاران استان در عید قربان سه میلیارد ۸۹۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند، اظهار کرد: در مجموع یک هزار و ۱۴۰ راس دام سبک و سنگین، ۲۴۷ راس دام توسط دفاتر امداد و ۴۲۱ کیلو گوشت قربانی نیز توسط مردم و خیرین به کمیته امداد تحویل و بین نیازمندان توزیع شد.

الهی راد خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این است که در عید قربان امسال به همت خیرین و نیکوکاران استان بیش از پنج میلیارد تومان کمک برای نیازمندان جمع آوری شود.

استان خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری ۵۳ هزار و ۲۸۹ خانوار شامل ۱۰۶ هزار و ۲۶۲ مددجو زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

از این تعداد ۵۰ درصد آن را بانوان و مابقی را مردان تشکیل می دهند که ۶۶ درصد افراد زیر پوشش در مناطق روستایی و ۳۴ درصد هم در مناطق شهری استان ساکن هستند./ ایرنا

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره