اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 14:56

دوشنبه, 13 آذر 1402 ساعت 11:16

پرداخت 960 فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: ۷۸۰ میلیارد و ۲۸۶ میلیون ریال وام در قالب سه هزار و ۹۶۰ فقره از ابتدای سالجاری تاکنون به مددجویان این استان پرداخت شد.

به گزارش نسیم امروز، مجید الهی راد اظهار کرد: ۳۱۳ فقره تسهیلات به ارزش ۱۲۶ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال در بخش اشتغال و خودکفایی و ۷۱۶ فقره تسهیلات به ارزش ۲۵۰ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال در حوزه مسکن و امور مهندسی ساختمان مددجویان پرداخت شده است.

وی افزود: همچنین یک هزار ۸۴۱ فقره تسهیلات به ارزش ۲۵۰ میلیارد و ۳۸۶ میلیون ریال در بخش حمایت و سلامت خانواده، ۱۶۵ فقره تسهیلات به ارزش ۳۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در بخش فرهنگی و همچنین با همکاری بانک مهر ایران، ۹۲۱ فقره وام به ارزش ۱۲۱ میلیارد ریال در بخش حمایت و سلامت خانواده به مددجویان پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی کارمزد دریافتی وام های صندوق امداد ولایت را سه درصد اعلام کرد و افزود: این کارمزد تنها یک بار در طول مدت اقساط دریافت می شود و پرداخت تسهیلات در این صندوق با کمترین تشریفات اداری انجام می گیرد.

وی گفت: تجمیع و هدایت منابع سازمانی و ظرفیت های مالی و اعتباری نیکوکاران، گسـترش فرهنگ یاری رساندن به نیازمندان جامعه و همچنین گره گشایی از مشکلات نیازمندان از اهداف راه اندازی صندوق امداد ولایت است.

الهی راد خاطرنشان کرد: این نهاد حمایتی با همکاری صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با اجرای طرح "قرض ماندگار" اقدام به ارائه تسهیلات به نیازمندان از محل سپرده‌های قرض‌الحسنه خیران و نیکوکاران جهت گره‌گشایی از مشکلات مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر کرده است.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره