اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 21:34

سه شنبه, 25 مهر 1402 ساعت 10:30

کمک ۴۳۱ میلیارد ریالی حامیان به ایتام خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: حامیان نیکوکار ۴۳۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به ایتام زیر پوشش این نهاد حمایتی در استان کمک کردند.

به گزارش نسیم امروز، مجید الهی راد اظهار کرد: ۳ هزار و ۶۵۶ حامی جدید نیز در نیمه نخست امسال برای ایتام زیر پوشش این نهاد حمایتی جذب شد که بیش از ۷۰ درصد این حامیان خارج از استان هستند.

وی گفت: سه هزار و ۲۶۹ فرزند یتیم و سه هزار و ۷۸۰ فرزند محسنین در خراسان شمالی زیر پوشش کمیته امداد هستند که ۲۷ هزار و ۱۰۰ حامی از این فرزندان حمایت می کنند.

الهی راد افزود: این حامیان به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و محسنین را برای مدت یک یا چند سال با پرداخت مبالغی به صورت ماهیانه متقبل می شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: سرانه نقدی و غیر نقدی فرزندان ایتام ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و فرزندان محسنین ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

الهی راد با بیان اینکه حامیان می توانند کمک های خود را مستقیم به حساب فرزندان معنوی خود واریز کنند، گفت: بخشی از کمک های حامیان در تامین نیازهای اساسی ایتام و محسنین همچون تامین مسکن، جهیزیه، لوازم تحریر هزینه می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره