اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 17:28

چهارشنبه, 26 مهر 1402 ساعت 12:57

افزایش 7 برابری شرکت‌کنندگان خراسان شمالی در جشنواره باران وحی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی از افزایش 7 برابری شرکت‌کنندگان خراسان شمالی در جشنواره قرآنی "باران وحی" خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، مجید‌الهی‌راد با بیان اینکه این جشنواره با رویکرد قرآنی و با هدف شناسایی، توانمندسازی و بهسازی قرآنی و هنری مددجویان تحت حمایت و ارتقای دانش قرآنی جامعه هدف برگزار می‌شود، اظهارکرد: سال گذشته ۷۵۰ نفر در این مسابقات شرکت کردند که امسال این مهم از رشد 7 برابری برخوردار بوده است.

وی افزود: امسال در این جشنواره پنج هزار و ۴۹۰ نفر شرکت کردند که آثار بارگذاری شده شرکت کنندگاه همزمان توسط داور‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت.

الهی راد با بیان اینکه جشنواره قرآنی «باران وحی» در سه بخش آوایی، مفاهیم و هنری در سه رده سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال به تفکیک جنسیتی برگزار می‌شود، تصریح کرد: بخش‌آوایی این جشنواره در رشته‌های تحقیق، ترتیل، حفظ عمومی، حفظ تخصصی، صحیح‌خوانی، اذان، صحت قرائت نماز، دعاخوانی و مداحی است.

وی با اشاره به اینکه بخش مفاهیم شامل رشته‌های فهم قرآن، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه خواهد بود همچنین در بخش هنری شامل رشته‌های نقاشی، خوشنویسی و قصه‌گویی است، گفت: این جشنواره در دو مرحله استانی و ملی به شیوه کاملاً غیرحضوری برگزار می‌شود و شرکت در جشنواره از طریق سامانه سها در دسترس مددجویان تحت حمایت است.

مدیر کل کمیته امداد خراسان‌شمالی با بیان اینکه نتایج نهایی مسابقات پس از داوری نهایی توسط دفتر مرکزی در تهران انجام می‌شود و پس از آن اختتامیه در یکی از استان‌های برتر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: به برگزیدگان اول تا سوم مراحل کشوری و استانی جشنواره باران وحی هدایای نفیسی تعلق اهدا می‌شود.

گفتنی است؛ سال گذشته 750 مددجوی زیر پوشش این نهاد در جشنواره "باران وحی" شرکت کردند که در نهایت ۲۷ نفر برگزیده کشوری شدند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره