اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 03:19

چهارشنبه, 17 اسفند 1401 ساعت 08:49

165سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان شمالی اهدا شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از اهدا 165سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد و توزیع 3 هزار و 640 بسته غذایی بین نیازمندان خراسان شمالی در قالب رزمایش مواسات و همدلی خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، مجید الهی راد اظهار کرد: همزمان با سالروز ولادت باسعادت امام زمان(عج) و مصادف شدن این ایام با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و هفته احسان و نیکوکاری، رزمایش مواسات و همدلی و اطعام مهدوی در خراسان شمالی برگزار شد.

وی گفت: این مراسم به صورت کشوری از محل مسجد مقدس جمکران با حضور ریاست محترم امداد امام(ره) جناب حاج آقای بختیاری و مسئولین کشوری و استانی از طریق وبینار، با شعار "نذر امید" به نیت سلامتی و تعجیل در فرج مولایمان حضرت مهدی (عج) برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این مراسم در مرکز استان در محل امامزاده سید عباس(ع) بجنورد و با حضور مسئولین استانی برگزار شد، افزود: در این مراسم تعداد 165 سری جهیزیه به ارزش 4 میلیارد و 950 میلیون تومان بین نوعروسان مددجوی کمیته امداد در خراسان شمالی توزیع شد.

الهی راد با بیان اینکه ارزش هر سری جهیزیه 30 میلیون تومان است، بیان کرد: این جهیزیه ها شامل 5 قلم کالای اساسی شامل ماشین لباسشویی، جاروبرقی، یخچال، تلویزیون و اجاق گاز است .

وی همچنین از توزیع 3 هزار و 640 بسته غذایی بین نیازمندان استان خبر داد و گفت: ارزش هر بسته غذایی مبلغ 400 هزار تومان است و شامل برنج، روغن، قند، چای، رب و لپه است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در قالب نذر امید برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) با همکاری کمیته امداد استان، ستاد دیه و مرکز نیکوکاری یکه صعود 4 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در بجنورد آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم در قالب اطعام مهدوی تعداد 500 پرس غذای گرم نیز بین نیازمندان در حاشیه شهر توزیع و از 20 نفر از مراکز نیکوکاری برتر و کسبه نیکوکار در پرداخت صدقه با اهدا لوح تقدیر شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره