اخبار برگریده
شنبه, 15 ارديبهشت 1403 07:56

دوشنبه, 08 اسفند 1401 ساعت 13:05

اهدای 40 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند خراسان‌شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار طی آیینی با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی ۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان شمالی اهدا شد.

به گزارش نسیم امروز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد در این آیین اظهار کرد: این تعداد سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با همکاری موسسه خیریه حضرت رقیه خراسان شمالی و سپاه شهرستان بجنورد تهیه و بین نوعروسان نیازمندان استان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار عباسعلی ریحانی خاطرنشان کرد: هر سری جهیزیه شامل ۱۳ قلم شامل یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی و ماشین لباسشویی به ارزش هر سری جهیزیه اهدایی به نوعروسان ۴۰ میلیون تومان است.

وی افزود: افراد شناسایی شده توسط گروه های جهادی و حوزه های بسیج بوده است که ۸۰ درصد جهیزیه در شهرستان بجنورد و مابقی در دیگر مناطق محروم توزیع می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد با اشاره به توصیه های دین اسلام مبنی بر یاری رساندن به محرومان و مستضعفان برای ریشه کن کردن فقر، افزود: مومنان باید به این نکته توجه داشته باشند که در نوع رفتار خود برای کمک کردن به محرومان به گونه ای عمل کنند که منتی بر آنها نباشد و کمک گیرنده بدلیل فقری که دارد خجالت زده نباشد.

وی ادامه داد : بسیج به عنوان نهادی واسط میان خیران و محرومان به شمار می رود که همواره از حضور پرشور خیران برای یاری و کمک رساندن به محرومان و دستگیری از آنها از قدردانی می کند و این حضور آنهاست که باعث دلگرمی می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره