اخبار برگریده
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403 20:36

سه شنبه, 21 مرداد 1399 ساعت 15:46
  • .

آزادی ۱۱۳ زندانی دراستان خراسان شمالی در دهه امامت و ولایت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی خراسان شمالی از آزادی ۱۱۳ زندانی دراستان طی دهه امامت و ولایت خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، مجتبی محمدی اظهارکرد: به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت و با پیگیری های انجام گرفته از سوی زندانهای استان در تعامل با مراجع قضایی در نهایت با برخورداری ۱۱۳ زندانی از تسهیلات قضایی موجبات آزادی آنان از زندان فراهم شد.

وی با اشاره به هدف سازمان زندانها مبنی بر اصلاح و تربیت زندانیان وفراهم سازی زمینه حضور آنان در اجتماع، کمک به آزادی زندانیان واجدالشرایط را در راستای حمایت از خانواده آنان ضروری دانست و تلاش در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه اولویت مهم سازمان زندان ها برشمرد.

وی ادامه داد: میزان ماندگاری زندانیان استان در زندان کوتاه بوده به طوری که آمار قابل توجه ای زندانی داریم که کمتر از ۱۵ روز در زندان به سر برده اند و در این راستا اقامتگاه موقتی برای این زندانیان آماده بهره برداری است تا از ایجاد سوء پیشینه برای آنان جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۲۰۵ نفر در زندان های استان محبوس هستند، گفت: طبق آمار به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر نیز ۳۶۵ نفر وارد زندان های استان می شوند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی خراسان شمالی با بیان اینکه سرقت، جرائم علیه اشخاص و مواد مخدر بیشترین فراوانی را در بین جرائم زندانیان استان دارند، افزود: این مهم نشانگر این بوده که سن زندانیان استان در حال کاهش است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره