اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 12:33

پنج شنبه, 16 مرداد 1399 ساعت 10:40
  • .

بازدید رییس کل دادگستری خراسان شمالی از چند حوزه‌ قضایی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی بدون اعلام قبلی از حوزه‌های قضایی بام وصفی آباد و شوقان به طور جداگانه بازدید کرد.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام والمسلمین جعفری در جریان این بازدید‌ها که تنی چند از معاونین قضایی نیز وی را همراهی می‌کردند، ضمن بازدید سرزده از این دو حوزه قضایی و گفتگو با مدیران و پرسنل قضایی واداری این مجموعه ها، از شورا‌های حل اختلاف سنخواست نیز بازدید کرد.

گفتگوی چهره به چهره با تنی چند از مراجعین و استماع مسائل و مشکلات مطروحه از دیگر محور‌های این بازدید به شمار می‌رفت.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی در تشریح اهداف این بازدید خاطرنشان کرد: این بازدید‌ها به صورت دوره‌ای و فصلی و به منظور بررسی مشکلات، استماع انتقادات و پیشنهاد‌های مطروحه از سوی پرسنل قضایی و اداری و همچنین رسیدگی به مسائل و مشکلات طرح شده از سوی مراجعین و اعمال نظارت‌های قانونی صورت می‌پذیرد.

وی افزود: در کنار این بازدید‌ها عمده مسائل قضایی، فرهنگی، اجتماعی وا قتصادی مردم نیز در جریان گفتگو با مدیران قضایی شهرستان مورد نظر بررسی خواهد شد.

وی باتأکید بر ضرورت حفظ کرامت مراجعین، رسیدگی دقیق و منصفانه به امور مردم همراه با تکریم و احترام را یکی از اصلی‌ترین وظایف مدیران و پرسنل قضایی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری در جریان بازدید از شورای حل اختلاف سنخواست از عملکرد این شورا در حصول سازش نود درصدی در پرونده‌های قضایی قدردانی کرد.

عالی‌ترین مقام قضایی استان خراسان شمالی همچنین از چند واحد تولیدی بازدید و در جریان اجرای مراحل اولیه احداث و تکمیل برخی طرح‌های اقتصادی در شوقان قرار گرفت.

جعفری ضمن اطلاع از مراحل احداث و برنامه تکمیل و راه اندازی واحد تولیدی تیغه برف پاک کن خودرو در شوقان از کارگاه تیرچه بلوک هاشمی نیز در این بخش بازدید و طی گفتگو و تماس تلفنی با مدیر کل صمت خواستار رفع مشکلات این واحد تولیدی مربوطه شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره