اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 18:20

شنبه, 21 مرداد 1402 ساعت 10:01
  • و

اعزام 40 نیروی درمانی به عراق برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۴۰ نیروی درمانی استان برای ارایه خدمات پزشکی و بهداشتی به زائران اربعین حسینی به کشور عراق اعزام می شوند.

به گزارش نسیم امروز، دکتر سیدعلی وکیلی اظهار کرد: این تیم درمانی متشکل از پزشک، پرستار و دارویار است که به صورت رایگان خدمات درمانی به زائران حسینی ارایه خواهند داد.

وی افزود: واحد اعزامی به میزان کافی به دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی مجهز خواهند بود و به صورت شبانه روزی به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی خواهند کرد.

وکیلی تصریح کرد: همچنین با همکاری بسیج جامعه پزشکی و هلال احمر داروهای مورد نیاز سفر اربعین جمع آوری و برای ارسال آماده شده است.

تاکنون ۲ هزار و ۸۶۷ نفر از خراسان شمالی به صورت مقدماتی با مراجعه به سامانه سماح این سازمان برای اعزام به کربلا در ایام اربعین حسینی ثبت نام کردند.

وکیلی گفت: در سالجاری ۲۰۰ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی مواد غذایی و آشامیدنی خراسان شمالی انجام شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: همچنین ۳۸ مورد بازدید نیز از فروشگاه های سطح عرضه مواد آرایشی و بهداشتی انجام گرفت.

وی با اشاره به صدور ۱۹ گواهی بهداشت در خراسان شمالی گفت: ۱۰۹ پروانه ساخت واحدهای تولیدی مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی نیز صادر و یا تمدید شده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره