اخبار برگریده
دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403 22:35

شنبه, 28 مرداد 1402 ساعت 09:35
  • .

روابط عمومی‌ها روایت نخست را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی گفت: روابط عمومی‌ها برای جلوگیری از انتشار روایت های غیر واقعی و خنثی سازی توطئه های دشمن، روایت نخست را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.

به گزارش نسیم امروز، حسن ناهیدی در نشست با اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های خراسان‌شمالی، اظهار کرد: دشمنان این روزها با بهره گیری از فضای رسانه ای و مجازی درصدد هستند تا دستاوردهای نظام اسلامی را کمرنگ و مسوولان را ناموفق جلوه دهند.

وی افزود: این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران به دستاوردهای ارزشمندی دست یافته و انعکاس صحیح عملکرد نظام و دولت در بخش‌های گوناگون وظیفه روابط عمومی ها و دستگاه های اطلاع رسان است.

ناهیدی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید روایت نخست را در اختیار رسانه ها قرار دهند، گفت: برای مقابله با سیاه نمایی دشمنان در خصوص رویدادهای گوناگون باید روایت های نخست در اختیار رسانه های همسو با نظام جمهوری اسلامی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی ادامه داد: بی تردید اگر روابط عمومی روایت نخست و صحیح را در جامعه نقل نکنند روایت های ناقص و گاه غلط در جامعه تسری می یابد.

وی با بیان اینکه رسانه ها زبان گویا و چشم بینای جامعه هستند، خاطرنشان کرد: مسوولان و مدیران دولت سیزدهم به صورت جهادی در حال خدمت رسانی به مردم هستند که لازم است این اقدامات در راستای جهاد تبیین به اطلاع افراد جامعه رسانده شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره