اخبار برگریده
دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403 15:15

دوشنبه, 30 مرداد 1402 ساعت 08:12
  • ,

5هزار اثر به جشنواره «هنری عاشورا» ارسال شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: پنج هزار و ۲۱۱ اثر توسط ۳۶۲ هنرمند به دبیرخانه نخستین سوگواره ملی «هنری عاشورا» به میزبانی بجنورد ارسال شد.

به گزارش نسیم امروز، تقی صادقی اظهار کرد: از این تعداد؛ ۴۸ اثر در بخش تک عکس و ۹ مجموعه عکس از ۴۵ عکاس به مرحله نمایشگاهی این سوگواره راه یافتند.

وی تصریح کرد: در بخش تک عکس؛ ناصر محمدی از زنجان، مریم آل مومن دهکردی از چهارمحال بختیاری، رضا جوانشیر و مینا نوعی از آذربایجان غربی، علی عباسی و هاشم عرفان منش از استان فارس، مرتضی صالحی از اصفهان، پرویز قلیزاده و محمد رضا بهمرام از آذربایجان شرقی، یوسف قاسمی، زهره لک و علیرضا عطاریانی از تهران، پژمان مولایی و علی محمدی از خوزستان، هادی دهقان پور و امیر مهدی اسدی، سید علی حسینی فر، مجتبی گیتی نژاد و امیر عنایتی از خراسان رضوی، صادق هدایتی، محسن عصمتی و امیر حسین میرابی مقدم از خراسان شمالی، جابر غلامی، علی اصغر یوسفی، علی کریمی، یاسر محمد خانی و سعید رضا مقصودی از استان مرکزی، علی حسن زاده و علی ابک از سمنان برگزیده شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین در بخش ۲ عکس؛ پویا بیات از زنجان، سمانه شیرازی از مازندران، احمد تاجی از چهارمحال بختیاری برگزیده شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش سه عکس علی اصغر فیض اللهی ازکردستان، امین رحمانی و علیرضا رحمانی از قزوین برگزیده بخش نمایشگاهی این جشنواره ملی شدند.

صادقی تصریح کرد: در بخش مجموعه عکس؛ پرویز گلی زاده با یک مجموعه عکس از آذربایجان شرقی ، مریم آل مومن دهکردی با یک مجموعه عکس از چهارمحال بختیاری، ساسان جواد نیا با یک مجموعه عکس از گیلان، سامان خدا یاری با یک مجموعه عکس از کردستان و امیر حسین کمالی از اصفهان با ۲ مجموعه عکس، مرتضی امین الرعایی با ۲ مجموعه عکس از خراسان رضوی به بخش نمایشگاهی سوگواره ملی هنری عاشورا در خراسان شمالی راه یافتند.

وی تصریح کرد: سیدعباس میرهاشمی، حمید سبحانی، سعید فرجی، محسن کابلی و احسان کمالی داوری آثار بخش عکس و پیمان حمیدی پور دبیری بخش عکس نخستین سوگواره ملی هنری عاشورا در خراسان شمالی را بر عهده دارند.

سوگواره ملی هنری عاشورا به میزبانی خراسان شمالی در ۲ بخش رقابتی (انفرادی و گروهی) و آموزشی در تاریخ ۱۵ تا ۲۰ شهریورماه سالجاری برگزار می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره