اخبار برگریده
شنبه, 15 ارديبهشت 1403 13:31

چهارشنبه, 18 مرداد 1402 ساعت 14:29
  • .

حمایت از رسانه سرلوحه کار مدیران دستگاههای اجرایی باشد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با تاکید بر نقش آفرینی اصحاب رسانه در آگاهی بخشی به جامعه ، خواستار توجه بیشتر مسئولان به این قشرشد.

به گزارش نسیم امروز، تقی صادقی در بازدید از خبرگزاری ایرنا دفتر بجنورد به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: رویه رسانه ها از گذشته تاکنون روایتگر حق علیه باطل بوده است و اکنون نیز استفاده مطلوب و دانشی از ابزار رسانه باید سرلوحه کار مسوولان قرار گیرد.

وی افزود: روشنگری و امیدبخشی باید به عنوان ۲ اصل مهم مدنظر رسانه و حلقه واصل دولت و مردم قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه در معرض تهاجم و جنگ ترکیبی و رسانه‌ای شدید و نابرابر قرار داریم، افزود: دشمن با استفاده از ابزار جنگ نظامی، تحریم سیاسی و اقتصادی، ترور، جنگ رسانه و زیر سئوال بردن زیرساخت‌های فکری و اعتقادی سعی در گسترش ناامیدی دارد.

صادقی بیان کرد: رسانه ها و خبرنگاران مهمترین ابزار خنثی کردن توطئه های دشمن به شمار می روند و باید نقش خود را در روشنگری، تبیین و آگاهسازی جامعه انجام دهند.

به گزارش ایرنا، پس از شهادت محمود صارمی، مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف در سال ۱۳۷۷ و در جریان کشتار دیپلمات های ایرانی در مزار شریف کشور افغانستان به دست ترورریست‌ها، شورای فرهنگ عمومی کشور در نخستین سالگرد این رخداد، ۱۷ مرداد ماه را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره