اخبار برگریده
شنبه, 15 ارديبهشت 1403 21:26

سه شنبه, 17 مرداد 1402 ساعت 14:08
  • .

رسانه ها در حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش آفرین هستند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده شکوه وحدت، انسجام و همدلی هر کشوری است و رسانه ها و خبرنگاران در این راستا وظیفه خطیری بر عهده دارند.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در دیدار با خبرنگاران خراسان شمالی اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی منتظر برگزاری انتخابات امسال در کشورمان هستند و این رویداد را توسط رسانه ها و خبرنگاران خود رصد می کنند.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده شکوه وحدت، انسجام و همدلی هر کشوری است که رسانه ها و خبرنگاران در این راستا وظیفه خطیری بر عهده دارند.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه مردم کشور همیشه در تمامی انتخابات حضور پر رنگ داشته اند تصریح کرد: دشمنان در سال های اخیر در رسانه های خودی و بستر فضای مجازی تلاش کرده اند تا مردم را ناامید کنند و خبرنگاران داخلی نیز باید در زمینه امدیآفرینی تلاش کنند.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: اینک باید به دشمنان جواب دندان شکنی بدهیم و همه در راستای انتخاباتی پرشور تلاش کنیم.

وی بر اهمیت جهاد تببین تاکید کرد و افزود: رسانه ها باید عملکرد سازمان ها و دستگاه ها در بخش های مختلف و ارایه خدمات را اطلاع رسانی کنند که این امر در جامعه امید آفرینی ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه قلم خبرنگار در راه خدمت به مردم و تلاش برای پیشرفت نظام در بخش های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و سایر موارد باید حرکت کند تصریح کرد: رسانه و خبرنگار بر تمامی موضوعاتی که در آن راستا قلم می زند تسلط کافی داشته باشد و بداند برای کشور و نظام چه چیزی لازم است و قبل از انتشار باید از درستی آن کاملا مطمئن باشد.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: رسانه ها باید با قلم خود در بخش های مختلف جامعه تحول ایجاد کنند که در این راستا باید تلاش ها مضاعف باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از سازمان ها و دستگاه ها خواست تا از ظرفیت رسانه ها و خبرنگاران برای ارتقای وظایف سازمانی خود استفاده کنند و گفت: خبرنگاران به موضوعات مختلف از جمله طرح های فرهنگی، اجتماعی و حتی عمرانی شتاب خواهند داد.

استاندار خراسان شمالی در ادامه خبرنگاران را قشری زحمت کش و بی منت دانست و افزود: خبرنگاران به عنوان شغل به این حرفه نگاه نمی کنند بلکه آنان برای رشد و تعالی جامعه نیت خیرخواهانه دارند.

وی بر ساماندهی رسانه های استان با توجه به قوانین و ظرفیت سازمان ها تاکید کرد و گفت: برخی از موضوعات از جمله مشکل مسکن خبرنگاران باید به صورت جد مورد پیگیری قرار گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت: ایجاد هر رسانه و پایگاه خبری در هر کشوری با کمک بخش خصوصی و صنایع، احزاب یا نهادها و سازمان های دولتی ایجاد می شوند.

تقی صادقی افزود: صنایع عمده و بخش های خصوصی می توانند برای خود رسانه ای داشته باشند و حتی با توجه به ظرفیت رسانه ها می توانند درآمد بیشتری کسب کنند اما این پتانسیل مغفول مانده است.

وی بر حمایت رسانه های استان تاکید کرد و افزود: تلاش می کنیم تا از هیچ خبرنگاری از سوی سازمان ها و دستگاه ها شکایت نشود چرا که خبرنگاران این استان سالم، تلاشگر و با غیرت در مسیر دفاع از انقلاب گام برمی دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره