اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 14:28

پنج شنبه, 30 آذر 1402 ساعت 16:01
  • .

برکات معنوی مسابقات قرآنی در استان ماندگار خواهد ماند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: برکات معنوی مسابقات سراسری قرآن کریم در استان از جمله حوزه فرهنگی و حتی عمرانی باقی خواهد ماند.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در آیین تجلیل از چهل و ششمین مسابقات سراسری قرآن کریم در خراسان شمالی اظهار کرد: با وجود اینکه برای برگزاری مسابقات ملی زیر ساخت های مناسب در این استان وجود نداشت اما این دوره از مسابقات به صورت مطلوب برگزار شد.

وی افزود: حضور پر شور مردم در این آیین باعث شد که داروران نیز از حضور مردم تقدیر کنند.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه برکات مسابقات قرآنی بسیار بالا است گفت: با وجود اینکه برگزاری مسابقه به پایان رسیده است اما برکات معنوی آن بریا بخش های مختلف استان از جمله حوزه فرهنگی و حتی عمرانی نیز باقی خواهد ماند.

وی تصریح کرد: آمادگی این استان با توجه به مشارکت و همکاری دستگاه های مختلف برای برگزاری مسابقات ملی بالا است و با مدیریت صحیح می توانیم چنین مسابقاتی را در این خطه برگزار کنیم که می خواهیم چنین جایگاه های به استان داده شود.

حسن نژاد اظهار کرد: اقشار مختلف جامعه از مسابقه ملی قرآنی بسیار استقبال چشم گیری داشتند و حتی در این خطه تعداد زیادی محفل انس با قرآن کریم برگزار شد.

امام جمعه بجنورد نیز در این آیین با بیان اینکه قرآن مجعزه جاودانه ما مسلمانان است گفت: معجزه پیامر اکرم (ص) تا قیامت باقی خواهد ماند و هیچ کس قادر نیست که همانند آن را بیاورد.

حجت الاسلام رضا نوری خاطر نشان کرد: گوهرهای قرآن بی انتها است و باید تلاش کنیم که از گوهرهای آن بهره برداری کنیم.

به گزارش ایرنا در این آیین از تمامی عوامل اجرایی چهل و ششمین مسابقات سراسری قرآن کریم تقدیر شد.

چهل و ششمین دوره مسابقات ملی قرآن کریم در ۹ آذرماه تا هفدهم امسال به میزبانی مرکز خراسان شمالی در محل هتل داریوش بجنورد با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره