اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 10:30

سه شنبه, 17 مرداد 1402 ساعت 10:58
  • .

امیدآفرینی در جامعه از رسالت های اصلی خبرنگاران است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: امیدآفرینی در جامعه با بیان دستاوردهای ارزرشمند نظام اسلامی از رسالت های اصلی خبرنگاران است.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در دیدار با اصحاب رسانه خراسان شمالی اظهارکرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند و نقش موثری در امیدآفرینی جامعه دارند.

وی افزود: این قشر آگاهی بخش با ظرافت و حساسیت ویژه می توانند دستاوردهای نظام اسلامی را برای مردم تشریح کرده و عاملی برای تضعیف رسانه های معاند و بدخواه نظام اسلامی باشند.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه خبرنگاری، حرفه ای ارزشمند در هر مقطعی از تاریخ بوده است، گفت: هیچ فردی نمی تواند منکر نقش خبرنگاران در توسعه و پیشرفت باشد زیراکه این قشر همواره با آگاهی‌بخشی صادقانه و دلسوزانه به دنبال رفع مشکلات جامعه بوده است.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه رسانه ها باید اخلاق محور و مروج اخلاق اسلامی باشند، خاطرنشان کرد: خبرنگار وقتی می خواهد خبری را منتشر کند باید تمامی جوانب اخلاقی و صحت آن مطلب را بسنجد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت: خبرنگاران سفیران آگاهی بخشی و روشنگری جامعه هستند و در این مسیر حساس از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

تقی صادقی بیان کرد: این قشر آگاهی همواره در برابر توطئه های فرهنگی دشمنان ایستادگی و روحیه امید را به جامعه تزریق کرده اند.

وی با گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی، گفت: این شهید خبرنگار قلم خود برای اعتلای ارزش های اسلامی به کار گرفت و جان خود را فدای اسلام و قرآن کرد.

صادقی با بیان اینکه اکنون دشمن با جنگ ترکیبی علیه اسلام و انقلاب وارد میدان شده است، ادامه داد: دشمن، جنگی تمام عیاری علیه اسلام و انقلاب آغاز کرده و به دنبال نابودی ارزش های اسلامی در جامعه است.

محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷ در مزار شریف افغانستان به شهادت رسید و شورای فرهنگ عمومی هفدهم مرداد ماه هر سال را به همین مناسبت، به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره