اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 14:51

جمعه, 01 دی 1402 ساعت 14:07
  • .

اقدام مسوولان در الحاق هزار هکتار زمین به بجنورد ستودنی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه بجنورد گفت: الحاق هزار هکتار زمین که با پیگیری مسوولان انجام شد، اقدام ارزشمند و ستودنی است زیرا می تواند سبب کاهش قیمت مسکن شود.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: وسعت زمین های مسکونی در شهر بجنورد سه هزار هکتار است اما با پیگیری های مسوولان، اخیرا هزار هکتار زمین به این شهر الحاق شد که می تواند دغدغه های تامین زمین و مسکن اقشار مختلف را کاهش دهد.

وی افزود: در گذشته زمین ها با وسعت زیاد به ادارات و نهادهای مختلف متقاضی زمین واگذار شد که نتیجه آن کمبود زمین برای ساخت و ساز مردم شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: اکنون مطالبه ما و مردم این است که اگر ارگان و یا مجموعه دولتی زمین تقاضا داشت، به میزان نیاز در اختیار قرار گیرد نه به میزان تقاضا همچنین انتظار ما این است اگر دریافت کننده زمین، در مدت لازم نتوانست طرحش را اجرایی کند زمین به نفع مردم بازپس گرفته شود.

امام جمعه بجنورد از شرکت های خدمات رسان خواست تا تامین زیرساخت ها در این زمین را سرعت دهند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سالروز حمل و نقل و راهداری گفت: دین اسلام برای توسعه حمل و نقل و راه اهمیت قائل است و یکی از اقدامات امام زمان(ع) توسعه راه ها خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با انتقاد از ایجاد سدمعبر توسط برخی کسبه در شهرها گفت: کسبه بخشی از پیاده روها را می گیرند و محل رفت و آمد مردم را تنگ می کنند که شهرداری ها باید با این تخلف برخورد کنند.

حجت الاسلام نوری با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و فرا رسیدن روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت: اسلام برای بانوان، مادران و همسران بویژه مادران و همسران شهدا حرمت بالایی قائل است و یکی از این زنان، حضرت ام البنین است که چهار فرزندش در راه اسلام به شهادت رسیدند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره