اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 00:03

جمعه, 26 آبان 1402 ساعت 13:38
  • .

مردم ایران در کنار مردم فلسطین قرار دارند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: ایران و جبهه مقاومت دست از یاری مردم مظلوم غزه برنمی‌دارند و تا پیروزی کامل در کنار مردم فلسطین قرار دارند.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: مردم استان فردا، منسجم و همصدا با سایر استان ها در راهپیمایی شرکت و از مردم غزه دفاع می کنند.

وی افزود: حمایت از مظلوم، تکلیف است و باید از مردم مسلمان دفاع کرد، البته حضور مردم مایه دلگرمی مردم مظلوم غزه خواهد بود از این رو از تمامی مردم دعوت می شود در این راهپیمایی حضور داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه در حملات اخیر اسرائیل به غزه، پنج هزار کودک به شهادت رسیدند و کودکان زیادی در بیمارستان در حال جان دادن هستند گفت: مردم آزاده در سراسر دنیا این ظلم و کودک کشی را محکوم می کنند، امروز مردم دنیا به این جنایت ها معرض شده و در آمریکا و انگلیس هم مردم در حمایت از فلسطین اعتراض کرده اند.

وی با اشاره به برخی اظهار نظرها مبنی بر اینکه چرا غزه آغازگر حمله به اسرائیل است گفت: غزه شروع کننده این جنگ نیست، غزه از ۷۴ سال گذشته به هر بهانه مورد حمله قرار می گیرد، اکنون مردم غزه برای مراودات تجاری گذرگاهی در اختیار ندارند، گذرگاه ها در دست اسرائیل است و ورود و خروج کالا باید با اجازه یهودیان انجام می شود.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: غزه در دفاع از خود اقدام کرده است، هر روز که از این جنگ می گذرد، واقعیت بیشتری روشن می شود استکبار به برنامه ریزی برای خروج مردم غزه از این منطقه اعتراف کرده و آنان قصد دارند که مردم غزه از منطقه خارج شده و به شبه جزیره سینا در مصر منتقل شوند، اما مردم غزه در برابر این توطئه به دفاع از خود پرداختند.

وی با بیان اینکه مردم غزه ۶ هزار اسیر در دست اسرائیل دارند گفت: اینان اسرایی هستند که نه بدون دادگاه و حکم در اسارت به سر می برند و کسی هم از سرنوشتشان باخبر نیست.

حجت الاسلام نوری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن روز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: حضرت زینب(س) بهترین الگو برای پرستاران و الگوی عبادت و بندگی، عفت و ایثار است.

وی افزود: جنبه دیگری از الگو بودن حضرت زینب(س) پرستاری در بحران است، ما هم در در جنگ هشت ساله شاهد پرستاری در بحران بودیم و در سال های کرونایی پرستاران ما جهادی عمل کردند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: در غزه هم پزشکان و پرستاران در بیمارستان ماندند و در شرایط بحران خدمت کردند، بسیاری پزشک و پرستار در بمباران بیمارستان شهید شدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خواستار رسیدگی و توجه به حقوق پرستاران شد.

آخرین ویرایش در شنبه, 27 آبان 1402 ساعت 06:09
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره