اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 03:56

پنج شنبه, 18 آبان 1402 ساعت 10:22
  • .

تجهیز سینما گلشن بجنورد در انتظار تامین اعتبار

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: تجهیز سینما گلشن بجنورد به صندلی، برق اضطراری و سیستم گرمایشی به ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش نسیم امروز، تقی صادقی اظهار کرد: سامانه مدیریت فروش و اکران سینمای ایران (سمفا) از ابتدای سالجاری مجوز پخش فیلم در سینما گلشن بجنورد را به دلیل فرسودگی، غیر ایمن بودن، نبود امکانات و تجهیزات لازم نمی دهد.

وی افزود: مجموعه سالن سینما گلشن از حدود ۱۰ سال گذشته برای اکران فیلم تا حدودی تجهیز و آماده سازی شد اما با گذشت سال ها نیاز به تعمیرات و تجهیز اساسی دارد.

صادقی تصریح کرد: سامانه مدیریت فروش و اکران سینمای ایران، اکران فیلم در سینما گلشن را مشروط به بازسازی کرده است که اعتبارات لازم باید از منابع استانی تامین شود.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با استانداری خراسان شمالی برای کمک به بازسازی و تجهیز سینما گلشن، گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و فرمانداری شهرستان بجنورد باید اعتبار مورد نیاز برای بازسازی سینما گلشن اختصاص دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: اینک تنها سینمای عمیق با حدود ۱۰۰ صندلی در شهر بجنورد فعال است که این تعداد صندلی پاسخگو نیاز شهروندان نیست.

گفتنی است:هم اکنون ۹ سالن سینمایی و ۱۲ سالن نمایشی در خراسان شمالی دایر و شمار صندلی های سینمایی استان ۲ هزار و ۲۷۴ صندلی است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره