اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 22:48

چهارشنبه, 23 آذر 1401 ساعت 08:11

۶۵ پزشک متخصص در خراسان‌شمالی جذب شدند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۶۵ پزشک متخصص در بیمارستان های زیر پوشش این دانشگاه جذب و به زودی فعالیت های درمانی خود را آغاز می کنند.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، دکتر علی عفتی‌زاده اظهار داشت: این نیروهای متخصص با تعامل سازنده حوزه درمان این دانشگاه و پیگیری‌های مستمر در سطح وزارت متبوع در رشته های مختلف داخلی، جراحی، اطفال، نورولوژی قلب و دیگر تخصص ها جذب شدند.

وی افزود: توزیع این نیروهای درمانی با برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بر اساس نیاز بیمارستان‌های استان انجام شده است.

عفتی زاده گفت: با حضور این پزشکان متخصص در شرایط محرومیت استان، نیاز درمانی و دسترسی مردم به متخصص تا حدود زیادی برطرف و برای تامین کامل نیاز استان در راستای حضور متخصصان بیشتر، پیگیری‌های لازم با وزارت بهداشت انجام شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی یادآور شد: همچنان پیگیر توسعه خدمات بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد و دپارتمان قلب، توسعه بیمارستان پورسینای آشخانه و راه‌اندازی مرکز درمانی ارتش در رازوجرگلان هستیم.

خراسان شمالی دارای ۱۱ بیمارستان و هزار و ۴۴۴ تخت بیمارستانی است و هم اکنون پنج هزار نفر در حوزه سلامت این استان خدمت رسانی می کنند.

در این استان یک میلیون نفری، ۳۶۰ پزشک عمومی و ۲۵۰ پزشک متخصص فعالیت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره