اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 02:28

چهارشنبه, 24 اسفند 1401 ساعت 21:48

چهارشنبه سوری در خراسان‌شمالی ۳ مصدوم برجا گذاشت/ دستگیری 2 نفر

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: آیین چهارشنبه سوری در این استان تا ساعت ۲۱:۰۰ امشب سه مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش نسیم امروز، دکتر تقی دولت آبادی شامگاه سه شنبه اظهار کرد: از این تعداد دو کودک و یک نفر زن هستند که بعد از انجام اقدامات درمانی لازم در محل حادثه به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی افزود: علت آسیب دیدگی کودکان انفجار ترقه در دست و انداختن ترقه به خودور بوده است.

دولت آبادی گفت: آسیب دیدگی خانم ۳۰ ساله نیز به دلیل انداختن ترقه جلوی پای وی است که موجب شکستگی از ناحیه پا و اعزام به مرکز درمانی شده است.

وی با اشاره به آماده باش۳۰۰ نیروی شاغل در اورژانس دانشگاه علوم پزشکی استان، خاطرنشان کرد: استقرار اتوبوس آمبولانس و سایر آمبولانس ها در مکان های پر تردد مرکز استان و سایر شهرستان ها از اقدامات پیش بینی شده اورژانس خراسان شمالی برای امشب است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی یادآور شد: همچنین به شهروندان توصیه می شود که اگر امشب با مصدومی مواجه شدند، بلافاصله با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و نشانی دقیق را اعلام کنند.

۲ متخلف چهارشنبه‌سوری در بجنورد دستگیر شدند

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: ۲ متخلف که در مراسم چهارشنبه‌سوری برهم زننده امنیت شهر بودند، در بجنورد دستگیر شدند.

سرهنگ سجاد ناموراظهار کرد: از این متخلفان مقادیری مواد محترقه خطرناک شامل نارنجک‌های دست ساز کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در این زمینه یک دستگاه خودروی سمند توقیف شد، افزود: متخلفان چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت بوده و خودروی آنان هم در این مدت توقیف است.

سرهنگ نامور اضافه کرد: اکنون نیروهای پلیس برای تامین نظم و امنیت شهر بجنورد در ۲۶ نقطه مستقر هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی ادامه داد: پلیس استان در قالب ۶۰۰ واحد گشت برای تامین امنیت شهرها مستقر و در نقاط مختلف حضور دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره