اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 22:39

شنبه, 24 تیر 1402 ساعت 15:35
  • .

4800 ناظر بر انتخابات امسال خراسان شمالی نظارت می‌کنند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان شمالی گفت: چهار هزار و ۸۷۲ ناظر بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان نظارت خواهند کرد.

به گزارش نسیم امروز، عابدین عابدی مقدم در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: از مجموع این ناظران سه هزار و ۵۵۲ نفر مرد و یکهزار و ۳۲۰ نفر زن هستند.

وی گفت: اینک فعالیت و عملکرد نمایندگان فعلی و کاندیداهای احتمالی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری رصد و بررسی می‌شود.

عابدی مقدم با بیان اینکه رای مردم امانت شرعی است، خاطرنشان کرد: هیات های نظارت وظیفه اجرای دقیق قانون در راستای سلامت انتخابات را بر عهده دارند و حق تبلیغ برای یا علیه هیچ کاندیدایی را ندارند.

وی افزود: ماموریت دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان شمالی، نظارت بر انتخاباتی سالم و پرشور است و در این راستا اگر فردی در حوزه ای طرفداری و یا شائبه ای ایجاد کند، برخورد قانونی خواهد شد.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان شمالی تصریح کرد: علاوه بر ناظران شبکه نظارت بر انتخابات، عوامل اجرایی و بازرسان، افراد زیادی شامل منتخب کاندیداها و سایر عوامل شعب حضور دارند تا سلامت انتخابات را تضمین کنند.

چهار هزار و ۸۷۲ ناظر بر انتخابات امسال خراسان شمالی نظارت می‌کنند

عابدی مقدم با بیان اینکه اعضای هیات‌های نظارت بر انتخابات از بین نیروهای معتمد مردمی انتخاب شده اند، گفت: ناظران، امانت داران مردم هستند و تلاش شده تا از افراد مومن، امانت دار، متعهد و معتمد مردم برای بحث نظارت استفاده شود.

وی یادآور شد:‌ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان شمالی نیز توسط دادگستری کل استان تشکیل شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود و از هم اکنون زیرساخت‌های فنی و پشتیبانی لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این انتخابات در استان ها در حال آماده سازی است.

خراسان شمالی با 10 شهرستان بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره