اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 02:24

پنج شنبه, 30 آذر 1402 ساعت 14:47
  • .

احزاب برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی باید با اقدامات هدفمند خود زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را فراهم کنند.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا حجت الاسلام ابوالفضل اخوان در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان شمالی اظهار کرد: تایید نهایی کاندیداهای انتخاباتی توسط شورای نگهبان انجام نشده است و این خود از مهمترین موضوعاتی است که در این شرایط تاثیرگذار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: باید انگیزه در شور انتخاباتی موثر و تاثیر گذار است و باید به سمت انگیزه های مثبت پیش رفت.

رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: شکل و شیوه انتخابات در گذشته در انگیزه مردم در مشارکت در انتخابات دخیل بوده و در این دوره از انتخابات تغییرات بهتری در قانون اعمال شده است.

وی عنوان کرد: فضای شهرهای استان باید رنگ و بوی انتخابات به خود گیرد و در این مدت زمان باقیمانده تا ۱۱ اسفندماه باید تحرک بیشتری انجام شود.

حجت الاسلام اخوان درباره پیش بینی ها برای مشارکت مردم در انتخابات پیش رو گفت: اولویت ما مشارکت حداکثری مردم است، احزاب هم تلاش دارند تا حضور مردم در پای صندوق های رای بیشتر باشد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری کارهای انتخابات در دستور کار بوده و پیش بینی می شود در این دوره از انتخابات درصد بیشتری از واجدان شرایط در خراسان شمالی در این رویداد سیاسی مشارکت کنند.

رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود درباره ارائه لیست نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی این استان گفت: این تشکل تاکنون ورود رسمی به انتخاب و معرفی کاندیدا نداشته است و هفته آتی لیست اولیه نامزدهای مورد تایید این شورا آماده و اعلام می شود و پس از نظر نهایی شورای نگهبان درباره صلاحیت نامزدهای انتخاباتی، لیست دوم ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی از اواسط سال ۹۹ در کشور فعال شد و در این استان هم از اوایل سال ۱۴۰۰ آغاز به کار کرد، این شورا در تلاش است تا برای وحدت و انسجام بیشتر با تجمیع نیروهای انقلابی اقدام کند، هدف ما استفاده از ظرفیت گروه ها و بستر سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می شود.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره