اخبار برگریده
سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403 19:50

شنبه, 09 دی 1402 ساعت 14:28
  • .

مردم در حماسه ۹ دی سیلی محکمی به منافقان زدند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مردم فهیم و آگاه به صورت یکپارچه در حماسه ۹ دی ۱۳۸۸ سیلی محکمی به منافقان داخلی و حامیان خارجی زدند.

به گزارش نسیم امروز، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در مراسم محوری گرامیداشت یوم الله ۹دی در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی اظهار کرد: دشمنان در فتنه ۸۸ به دنبال سرنگونی نظام بودند اما هوشیاری مردم موجب شد تا آنان آرزوی خود را به گور ببرند.

وی افزود: مردم ما دارای بصیرت کافی هستند و این راه را آگاه هانه ادامه می دهند و همین مردم تن شمنان را در حماسه ۹ دی به لرزه انداخت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: موانعی بعضا جلوی بصیرت مردم را می گیرد و بعضا گروهی از سیاسیون با سابقه زیاد در فتنه ۸۸ وارد شدند در حالی که مردم با بصیرت راه خود را ادامه دادند.

وی تصریح کرد: سیاه نمایی در مسائل مختلف از جمله اقتصادی، پیشرفت ها و سایر موارد از عوامل بی بصیرتی است و به فرموده مقام معظم رهبری؛ امروز اگر کسی پمپاژ یاس و ناامیدی کند در میدان دشمن بازی می کند.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه پیشرفت ها به خوب منتشر نمی شود و دشمنان تلاش می کنند که نقاط ضعف را بزرگ کنند.

وی ادامه داد: دانشمندان ما در بخش ساخت موشک و تکنولوژی به پیشرفت های قابل ملاحظه ای دست یافته اند و مهندسان ایرانی راه طولانی در این زمینه پیموده اند که باید رسانه ای شوند.

میرتاج الدینی در ادامه خاطرنشان کرد: دولت و مجلس تلاش می کند تا مسایل و مشکلات اقتصادی کشور را کنترل کند.

وی با بیان اینکه کسری بودجه و رشد نقدینگی از عوامل تورم در جامعه به شمار می روند افزود: دولت در کسری بودجه خوب عمل کرد و در تلاش است تا نقدینگی در جامعه را ساماندهی کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: با طرح هایی که دولت و مجلس اجرایی کرده اند، تورم ۴۹ درصد سال گذشته به ۳۲ درصد خواهد رسید و این به معنای حذف کامل گرانی نیست.

وی بر تلاش برای قدرت خرید مردم در کالاهای اساسی تاکید کرد و گفت: دولت تلاش می کند تا قدرت خرید مردم را حفظ و مسایل و مشکلات اقصادی آنان برطرف شود.

میرتاج الدینی خاطرنشان کرد: ۱۱ قلم کالای اساسی با کارت یارانه خریداری خواهد شد که در این زمینه برنامه های تشویقی نیز وجود دارد با اجرای کامل این طرح فشار معیشتی کم خواهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب برای کاهش مشکلات اقتصادی باید اقتصاد مقاومتی نیز مد نظر داشته باشیم چرا که در سال های اخیر با خشکسالی، کمبود آب مواجه هستیم و باید این منابع را مدیریت کنیم که مستلزم برنامه یزی هدفمند است.

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم؛ دولت تکمیل پروژه های نیمه تمام است که بعضا ابر پروژه هایی در کشور که ۲۰ سال رها شده بود را تکمیل و به مرحله بهره برداری رسانده است.

میرتاج الدینی در بخش دیگری از سخنانش به شهادت مظلومانه زنان ، کودکان و غیرنظامیان در فلسطین اشاره کرد و افزود: چهره واقعی اسراییل و آمریکا در جهان مشخص شد و به نوعی نقاب از چهره آنان کنار رفته است و حتی شورای امنیت نیز رسوا شده است.

وی گفت: شورای امنیت در جهان دیگر کارایی ندارد و جهان نظم جدیدی در پیچ تاریخی پیدا کرده است که ما باید نقش خود را در این پیج عرضه کنیم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره