اخبار برگریده
سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403 11:28

پنج شنبه, 14 دی 1402 ساعت 15:32
  • .

اقدامات تروریستی اثری در عزم مردم ندارد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه بجنورد گفت: اقدامات تروریستی دشمن در گلزار شهدای کرمان نه تنها اثری در عزم واقعی مردم نخواهد داشت بلکه حضور آنها را در صحنه دفاع از ارزش های دینی تقویت خواهد کرد.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در گردهمایی گزینشگران خراسان شمالی اظهار کرد: دشمنان خیال می کنند با این گونه اقدامات ناجوانمردانه می توان شهید سلیمانی را از ذهن ها پاک و اراده مردم همیشه در صحنه را تضعیف کرد.

وی افزود: این اقدامات تروریستی نه تنها موجب تضعیف باورهای مردم مسلمان ایران نخواهد شد بلکه بیش از گذشته در صحنه های دفاع از دین حضور خواهند یافت.

حجت الاسلام نوری با تاکید بر گزینش صحیح در سازمان ها و ادارات، گفت: اگر فردی با وجود صلاحیت های لازم انتخاب نشود حق الناس بر گردن مسوولان گزینش است.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: گزینشگر باید شجاعت لازم را داشته باشد و قانون را ملاک انتخاب افراد قرار دهد.

استاندار خراسان شمالی نیز با تاکید بر اینکه گزینشگران آگاهی خود را افزایش دهند، گفت: انتخاب باید با علم و آگاهی همراه باشد زیراکه تصمیم درست در سایه تجهیز علمی و توان انتخاب کردن گرفته می شود.

محمدرضا حسین نژاد افزود: تامین منابع انسانی ادارات از مسوولیت های اصلی گزینشگران است و از طریق منابع انسانی تحول در جامعه محقق می شود بنابراین باید این افراد با عدالت، انصاف و ایمان در انجام این رسالت بسیار مهم تلاش کنند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره