اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 18:44

سه شنبه, 27 تیر 1402 ساعت 11:00
  • .

انتخابات فرصتی برای افزایش اقتدار نظام اسلامی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی گفت: انتخابات فرصتی برای تقویت مردم سالاری و افزایش اقتدار نظام اسلامی است.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، حسن ناهیدی در نشست با بخشداران خراسان شمالی اظهار کرد: انتخابات از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که مردم با حضور در این حماسه سیاسی، اقتدار و مردم سالاری نظام اسلامی را به نمایش می گذارند.

وی افزود: مردم ایران همواره از این فرصت به خوبی استفاده کرده اند و با حضوری پر رنگ در پای صندوق های رای، توطئه های دشمن را خنثی و اقتدار نظام را در جهان حفظ کرده اند.

ناهیدی با اشاره به بهره گیری دشمنان از فضای رسانه برای نا امیدی مردم، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی سعی دارند با ترفند های رسانه‌ای مردم را نسبت به آینده نا امید و بر عدم حضور در پای صندوق های رای تشویق کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی یادآور شد: با این وجود مردم ولایتمدار کشور همیشه در بزنگاه ها پای صندوق های حاضر شده اند و تنور انتخابات را گرم نگه داشته اند.

وی با بیان اینکه بخشداران برای انتخابات پرشور برنامه ریزی کنند، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و بخشداران باید از هم‌ اینک اقدامات لازم را برای تحقق پرشور این رویداد سیاسی مهم انجام دهند.

ناهیدی افزود: برگزاری انتخاباتی پرشور بسیار مهم است و باید بخشداران با برگزاری جلسات مشورتی و هماهنگی با دهیاران نسبت به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود و از هم اکنون زیرساخت‌های فنی و پشتیبانی لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این انتخابات در استان ها در حال آماده سازی است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره