اخبار برگریده
شنبه, 15 ارديبهشت 1403 07:04

دوشنبه, 30 مرداد 1402 ساعت 11:27
  • و

شمار داوطلبان مجلس در خراسان‌شمالی 3 برابر شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: افزایش سه برابری ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان نشان از احساس مسوولیت و اعتماد مردم به انتخابات برای حل مشکلات کشور دارد.

به گزارش نسیم امروز ، حسن ناهیدی در جلسه ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهار کرد: ۴۴۵ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه خراسان شمالی، پیش ثبت‌نام کردند که این تعداد نسبت به ۱۴۰ داوطلب دور قبل، بیش از سه برابر افزایش را نشان می دهد.

وی افزود: استقبال داوطلبان برای پیش ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی خراسان شمالی همانند سایر استان‌ها بسیار خوب بود و این نشانگر پویایی جامعه و احساس مسوولیت مردم است.

ناهیدی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از داوطلبان را جوانان تشکیل می دهند، گفت: همچنین ۱۷ درصد کاندیداهای ثبت نام کرده در استان را بانوان تشکیل می دهند که این عدد بالاتر از میانگین کشوری است.

وی تصریح کرد: به لحاظ تحصیلات نیز بیش از ۵۰ نفر از داطلبان این دوره از انتخابات مجلس خراسان شمالی دارای مدرک تحصیلی دکتری هستند.

ناهیدی انتخابات را فرصتی برای تحقق اراده مردم دانست و خاطرنشان کرد: یکی از مظاهر مردم سالاری دینی و دموکراسی این است که مردم بتوانند سرنوشت خود را رقم بزنند.

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی افزود: انتخابات بستر ساز امنیت پایدار در جامعه است و در جمهوری اسلامی همواره سلامت، مشارکت، رقابت و امنیت انتخابات در اولویت بوده است.

گفتنی است: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سالجاری برگزار می شود و از هم اکنون زیرساخت‌های فنی و پشتیبانی لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این انتخابات در استان ها در حال آماده سازی است.

آخرین ویرایش در جمعه, 21 مهر 1402 ساعت 20:15
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره