اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 20:12

پنج شنبه, 30 آذر 1402 ساعت 14:23
  • .

برگزاری انتخابات با مشارکت 18 هزار نفر عوامل اجرایی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: ۱۸ هزار و ۴۴۰ نفر مسوول بعنوان عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این استان مشارکت دارند.

به گزارش نسیم امروز، روح الله حسین پور اظهار کرد: ۹۲۲ شعبه اخذ رای در استان پیش بینی شده است که البته این رقم هنوز نهایی نشده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه ۷۰ روز به برگزاری انتخابات باقی مانده است بر لزوم ایجاد شور و نشاط برای حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد و گفت: در این زمینه آسیب شناسی انجام شده و تلاش داریم تا برای برطرف کردن آن اقدام مناسب انجام شود.

دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات تشکیل شده و کمیته ها شکل گرفته است، همچنین ستاد امنیت انتخابات هم در استان فعال شده است و آمادگی لازم برای برگزاری این رویداد سیاسی در استان وجود دارد.

وی گفت: باید تلاش کنیم تا مشارکت مردم در انتخابات افزایش یابد و در این زمینه، بیان خدمات دولت و نظام به مردم تاثیر بسیار دارد، اگر مردم در جریان خدمات دولت قرار گیرند امید آنان افزایش می یابد.

حسین پور خاطرنشان کرد: اگر هر دستگاه اجرایی وظیفه و تکلیف خود را به درستی انجام دهد، توانسته است زمینه رغبت مردم برای حضور در پای صندوق های رای را فراهم کند.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار بزرگی در دولت در استان انجام شده است که باید برای مردم منعکس شود گفت: در دولت سیزدهم، حجم بزرگی از کارها انجام شده است که باید برای مردم تبیین شود تا سبب امیدآفرینی در میان مردم شود.

دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی تصریح کرد: هر فرد در ادارات، در هر جایگاهی باید تلاش کند تا رضایت مردم در خدمات رسانی، حاصل شود و این بهترین عامل برای ایجاد شور انتخاباتی است.

وی گفت: یکی از زمینه ها برای ایجاد شور انتخابات، تبلیغات مناسب است، در این باره قانون گذار اعلام کرده است که امکانات و ظرفیت های ادارت که قابل ارائه برای تبلیغات است، معرفی شود در این زمینه دستگاه های اجرایی مکلف هستند که امکانات و ظرفیت های قابل ارائه خود را در اختیار تبلیغات قرار دهند تا کاندیداها بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند./ ایرنا

آخرین ویرایش در شنبه, 02 دی 1402 ساعت 07:45
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره