اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 20:29

چهارشنبه, 26 مهر 1402 ساعت 14:15
  • .

لزوم تامین زیرساخت‌های انتخابات در خراسان‌شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان شمالی بر لزوم فراهم سازی زیرساخت ها و امکانات لازم برای برگزاری انتخابات در این استان تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، حسن ناهیدی در ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهار کرد: فرمانداران و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان ضمن برنامه‌ریزی دقیق، نیازمندی‌های مرتبط را با احصای شرایط اعلام کنند تا با هم افزایی دستگاه های اجرایی سریعا تامین شود.

وی با تاکید بر پوشش کامل آنتن دهی در شعبه های اخذ رای، گفت: در این میان اتصال بخش های جدید "زرق آباد" و "شیرین سو" به فیبر نوری باید در دستور کار دستگاه های اجرایی متولی باشد.

ناهیدی خاطرنشان کرد: فرمانداری ها باید از هم اکنون مشکلات فناوری اطلاعات بخشداری ها را برای برگزاری انتخابات الکترونیکی بررسی و راهکار های حل مسایل را ارایه کنند تا همانند دوره های گذشته شاهد انتخاباتی شفاف با مشارکت حداکثری باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی افزود: دشمنان همواره سعی می کنند، برای انتخابات حاشیه سازی کنند بنابراین برنامه ریزی دقیق برای برگزاری انتخاباتی شفاف از اولویت ها است.

وی با اشاره به اینکه زمان ثبت نام نهایی داوطلبان از ۲۷ مهرماه امسال شروع می شود، گفت: در راستای اجرای ماده ۵۳ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، ثبت‌نام نهایی داوطلبان به مدت هفت روز به‌ صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

ناهیدی اضافه کرد: متقاضیانی که پیش ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند و کد رهگیری وزارت کشور را نیز دریافت کرده‌اند، می توانند در مهلت مقرر به درگاه keshvar.moi.ir مراجعه و نسبت به تکمیل ثبت‌نام و بارگذاری مدارک های مورد نیاز اقدام کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می شود.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره