اخبار برگریده
شنبه, 15 ارديبهشت 1403 03:31

دوشنبه, 12 تیر 1402 ساعت 08:09
  • .

آمادگی فرمانداران و کمیته های هفتگانه انتخابات

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: فرمانداران و بخشداران در حوزه انتخابات آمادگی های لازم را دارند لذا تلاش ها باید در راستای فراهم کردن حضور مردم باشد.

به گزارش نسیم امروز، حسن ناهیدی در جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه یکی از وقایع و اتفاقات مهم امسال برگزاری انتخابات است، وظیفه دولت را اجرای انتخابات با راهبردهای مقام معظم رهبری دانست و افزود: تصمیمات مهم مردم در حوزه انتخابات متبلور می شود و انتخابات، فرصت انتخاب مردم در تعیین سرنوشت خود است.

وی اظهار داشت: تا کنون آمادگی های خوبی در کمیته های هفت گانه و اقدامات زیر ساختی انجام شده است . ناهیدی با اشاره به استعفای هشت نفر از مدیران جهت شرکت در فرآیند انتخابات گفت: در زمان ثبت نام، آمار قطعی مشخص می شود زیرا برخی افراد استعفای خود را تا زمان ثبت نام به وزارت کشور اعلام نمی کنند.

رییس ستاد انتخابات استان، بهره مندی از ظرفیت شورای اطلاع رسانی، فضای مجازی و رسانه ملی در جهت اطلاع رسانی به مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: همراهی مردم بستگی به همراهی مسئولان با مردم دارد لذا نقش اطلاع رسانی در این خصوص حائز اهمیت است و باید مردم در جریان سرنوشت خود مشارکت داده شوند.

ناهیدی خاطرنشان کرد:باید در یک برنامه زمان بندی شده امور حوزه انتخابات در بخش اطلاع رسانی ها را پیش برد تا هیچ حوزه ای مغفول نماند .

آخرین ویرایش در جمعه, 21 مهر 1402 ساعت 20:16
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره