اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 22:12

چهارشنبه, 22 مرداد 1399 ساعت 08:12
  • .

اعطای بیش از 6میلیارد تومان تسهیلات به اصناف کرونا زده در خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: تاکنون شش میلیارد و 653 میلیون تومان تسهیلات برای جبران خسارت کرونا به کسب و کارهای استان پراخت شد.

محمد اربابی در گفتگو با خبرنگار نسیم امروز با بیان اینکه که پرداخت‌ها همچنان ادامه دارد، افزود: تاکنون چهار هزار و 758 پرونده مشمول به بانک های استان ارسال شده است.

وی تعداد اشتغال این کسب و کارها را پنج هزار و 565 نفر عنوان کرد و گفت: ثبت تقاضا برای دریافت این تسهیلات تا پایان مردادماه تمدید شده و مشمولان می توانند اقدام کنند.

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این تسهیلات شامل 14رسته شغلی با 820 زیر مجموعه می شود،افزود: در مرحله اول به احتساب رانندگان درون و برون شهری که دارای بیمه بودند، یازده هزارو 196 مورد بود که از تسهیلات کرونایی بهره مند شدند.

اربابی با اشاره به اینکه سهم استان ما از این تسهیلات 210 میلیارد تومان است گفت: این تسهیلات با نرخ 12 درصد و با دوره بازپرداخت 24 ماهه، به متقاضیان پرداخت می شود.

به گفته اربابی در مرحله دوم ، کارگاه های خسارت دیده از کرونا که کد تامین اجتماعی و کارگر بیمه شده دارند، مشمول دریافت حمایت های دولت می شوند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره