اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 11:15

چهارشنبه, 29 مرداد 1399 ساعت 19:14
  • .

سپاه «تکیه گاه پیشرفت» خراسان شمالی برای توسعه است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی از ورود قرارگاه خاتم الانبیا به توسعه پروژه های زیرساختی استان خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، محمدعلی شجاعی در دیدار با سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم افزود: یکی از محورها و تکیه گاه حرکت ما جهت پیشرفت و توسعه استان، سپاه پاسداران خراسان شمالی است.

وی اظهار داشت: یکی از محورها و تکیه گاه حرکت ما جهت پیشرفت و توسعه استان سپاه پاسداران استان بوده است به طوری که در تمامی موارد و بخش ها همراه ما بودند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: در راستای سفر سردار سلامی به این استان جهت توسعه راه های روستایی و توجه به حوزه بهداشت و درمان،کرونا و یا سایر موارد به خوبی توانسته ایم از امکانات سپاه پاسداران استفاده کنیم.

استاندار خراسان شمالی٬ دلیل برگزاری این نشست را ورود قرارگاه خاتم الانبیا کشور به پروژه های زیرساختی همچون حوزه آب، راه و بیمارستان استان عنوان کرد و گفت: مقرر شد تا ده روز آینده نیز از هلدینگ های مختلف قرارگاه خاتم الانبیا در استان حضور یابند تا حداکثر پس از بازدید، تا سه هفته آینده با حضور دکتر محمد رئیس قرارگاه خاتم الانبیا تفاهم نامه ای در راستای برطرف کردن نداشته های استان جهت رفاه حال بیشتر مردم منعقد شود.

شجاعی تصریح کرد: پروژه راه میامی سنخواست بجنورد، احداث بیمارستان رازوجرگلان ، مهار آبهای مرزی درمنطقه سرانی شیروان وهدایت وانتقال به روستاهای دارای تنش آب به عنوان مصوبات این نشست اعلام شد. همچنین تعدادی پروژه دیگر نیز در سفر آتی کارشناسان هلدینگ های قرارگاه خاتم الانبیا به استان در قالب تفاهم نامه تعریف می شود.

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 29 مرداد 1399 ساعت 19:14
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره