اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 10:35

چهارشنبه, 15 مرداد 1399 ساعت 11:09
  • .

آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی در خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: مرحله دوم رزمایش همدلی امروز در استان آغاز خواهد شد.

به گزارش نسیم امروز حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی که در محل کمیته امداد خراسان شمالی برگزار شد با بیان این‌که مردم نیکوکار استان در مرحله اول اجرای رزمایش خوش درخشیدند، اظهار داشت: کمک‌های مردمی به آسیب دیدگان کرونا حرکت زیبایی را خلق کرد، به‌طوری که رضایت رهبر معظم انقلاب را به همراه داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به بیانات ولی امر مسلمین و خرسندی ایشان از مرحله اول رزمایش همدلی ادامه داد: مرحله دوم رزمایش همدلی امروز در استان آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم و اهمیت توجه به عدالت، احسان و رسیدگی به خویشان افزود: عدالت خداوند آیه مدیریت است و حاکمیت دینی باید بر اساس عدالت پیش رود، گاهی حوادث و رخدادهای در جامعه پیش می‌آید که جامعه بحرانی می‌شود و در این میان وجود احسان است که می‌تواند یاری‌گر عدالت باشد.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: ما در جامعه دینی به عدالت و احسان نیاز داریم چراکه بسیاری از حوادث سنگین جامعه را تنها نمی‌توان با عدالت پوشش داد.

وی عنصر توجه به خویشان را نیز مورد تأکید خداوند برشمرد و افزود: اسلام توجه اکیدی نسبت به رسیدگی به قوم و خویشان دارد و اگر قرار است کمکی انجام شود باید به نزدیکان نیازمند داده شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره