اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 14:56

سه شنبه, 13 تیر 1402 ساعت 08:10
  • .

آزادی قطعی 14 زندانی دارای محکومیت های مالی و جرائم غیرعمدی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از آزادی قطعی 14 زندانی دارای محکومیت های مالی و موضوع جرائم غیرعمدی در استان در یوم جاری خبر داد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان،همزمان با دهه امامت و ولایت، حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با حضور در آیین تجلیل از خیران و نیکوکاران استان ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: این 14 مددجو بدهی معادل یک میلیارد و 800 میلیون تومان داشتند که به نیت 14 معصوم و در نتیجه گذشت شکات و محکوم لهم، قبولی اعسار و کمک های خیرین و نیکوکاران و حمایت های مالی ستاد دیه استان، در مراسم امروز از زندان های خراسان شمالی آزاد شدند.

وی ضمن قدردانی از تلاش های کلیه عوامل مؤثر در این اقدام خداپسندانه اظهار کرد: بر اثر تلاش های صورت گرفته و مذاکرات اصلاحی معمول شکات و محکوم لهم مبلغ 470 میلیون تومان از مطالبات خود را بخشیدند و از طرفی مبلغی معادل 620 میلیون تومان نیز از طریق ستاد دیه استان و کمک های مالی خیران و نیکوکاران و بعلاوه با صدور حکم قضایی در خصوص اعسار و تقسیط بخشی از محکوم به (قبول اعسار محکوم علیه)معادل 680 میلیون تومان و همچنین با لحاظ 30 میلیون تومان آورده خانواده‌های مددجویان، موجبات رهایی این زندانیان از حبس فراهم شد.

رئیس کل دادگستری استان همچنین بیان کرد:از مجموع زندانیان آزاد شده موضوع جرائم غیرعمد طی یوم جاری، تعداد 13 نفر مرد و یک نفر زن بودند.

مقام عالی قضایی استان خاطرنشان کرد: کار خیر نزد خداوند متعال همواره از اجر فراوانی برخوردار است و ثواب مترتب بر آن نیز با هیچ چیز مادی قابل مقایسه نیست.

وی در پایان ضمن اشاره به اینکه 80 نفر زندانی دیگر استان،موضوع محکومیت های مالی و جرائم غیر عمد، با 60 میلیارد تومان بدهی، همچنان منتظر دریافت کمک های مردمی از دست های پرمهر و عطوفت خیرین و نیکوکاران هستند؛ ابراز امیدواری کرد:زمینه های آزادی این زندانیان نیز بزودی فراهم شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره