اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 22:38

دوشنبه, 03 مرداد 1401 ساعت 12:56
  • .

قدردانی رئیس دستگاه قضا از اعضاء هیأت ارزیابی قبول شدگان آزمون استخدامی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از زحمات هیأت ارزیابی و سنجش صلاحیت قبول شدگان آزمون کتبی استخدامی اخیر دادگستری کل استان قدردانی کرد.

به گزارش نسیم امروز، رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی، ضمن حضور در معاونت منابع انسانی و بین اعضاء هیأت ارزیابی و سنجش صلاحیت قبول شدگان آزمون کتبی استخدامی اخیر دادگستری کل استان از نزدیک در جریان روند انجام مراحل مصاحبه و گزینش نهایی این نیروها قرار گرفت.

حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده با اشاره به اینکه تا کنون در مراحل مختلف برگزاری آزمون، جذب و بکارگیری نیروهای جدید، نهایت دقت، ظرفت و مراقبت اعمال شده و این فرایند من بعد نیز تداوم خواهد شد؛ از زحمات و تلاش های شبانه روزی هیأت ارزیابی و سنجش صلاحیت قبول شدگان استخدامی دادگستری کل استان قدردانی کرد.

وی تصریح کرد:با توجه به حساسیت بالای کار در دستگاه قضایی و انتظارات بالای شهروندان از قوه قضائیه -بعنوان ملجأ و پناهگاه ستمدیدگان- یقینا افرادی بکار گرفته می شوند که در این رقابت سخت و دشوار،بهترین و بیشترین امتیازات را کسب کرده باشند.

براتی زاده با اشاره به کمبود نیروی انسانی در دو بخش قضایی و اداری در دستگاه قضایی استان، استخدام و بکارگیری نیروی های جدید اداری را یک ضرورت و در عین حال گامی بسیار مهم در تسهیل موجبات تحقق اهداف پیش بینی شده در دستگاه قضایی و پیشبرد بهتر امور عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد:با جذب نیروی های جدید بطور مسلم سطح توانمندی ها و قابلیت های دستگاه قضایی به اعتبار توزیع متوازن مأموریت ها، مسؤولیت ها و وظایف و کارکردها و تقسیم عادلانه کار بین بخش های مختلف، افزایش خواهد یافت.

براتی زاده افزود:این سازوکار می تواند علاوه بر تسهیل زمینه های حفظ کرامت مراجعین و نهادینه سازی اخلاق اسلامی و رفتار حسنه با شهروندان طی مناسبات اداری، روند ارائه خدمات به مردم را نیز به بهترین شکل ممکن محقق و متجلی نماید.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره