اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 15:32

جمعه, 08 مهر 1401 ساعت 18:45
  • .

لزوم واکاوی زوایای اغتشاشات اخیر

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه موقت بجنورد گفت: مسوولان به اغتشاشات اخیر نگاه ویژه ای داشته باشند و تمامی زوایای آن را واکاوی و آسیب شناسی کنند.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام رضا براتی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار داشت: اغتشاشات و فتنه های روزهای اخیر مستلزم هوشیاری و آگاهی است و مسوولان باید با همفکری یکدیگر این موضوع را آسیب شناسی کنند.

وی افزود: مردم به ویژه جوانان و نوجوانان مطالباتی از جمله مسکن و ازدواج دارند که باید این مشکلات بررسی و برطرف شود.

امام جمعه موقت بجنورد تصریح کرد: دشمن همواره به دنبال فرصت برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی است و این بار با نشانه گرفتن احساسات قشر جوان و نوجوان وارد عمل شد و احساسات زنان و دختران ما را برانگیخت و اعتراضات این گروه ها تبدیل به اغتشاشات شد.

وی بیان کرد: بخشی از آموزش قشر جوان بر عهده آموزش و پرورش است و معلمان در این زمینه رسالت سنگینی دارند و باید این قشر فعال را از فتنه های دشمنان آگاه کنند.

براتی زاده افزود: خانواده ها نیز در تربیت فرزندان خود کوشا باشند و در این راستا آگاهسازی کنند چرا که دشمن هر لحظه در کمین است و از هر فرصتی استفاده می کند.

وی عنوان کرد: اعتراض و مطالبه گری حق مردم است ولی دشمن آن را بعنوان یک جنگ روانی مدیریت می کند و همیشه در پی فتنه و ناآرامی است.

امام جمعه موقت بجنورد در ادامه سخنانش به سفر اخیر رییس جمهور به نیویورک اشاره کرد و گفت: رییس جمهور در صحن سازمان ملل با بالا بردن تصویر سردار شهید "حاج قاسم سلیمانی" نشان داد که ایران محور مقاومت است. / ایرنا

آخرین ویرایش در جمعه, 08 مهر 1401 ساعت 18:45
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره