اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 03:50

جمعه, 25 شهریور 1401 ساعت 16:21
  • .

اربعین محور وحدت و اتصال اقوام است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه بجنورد گفت: پیاده روی اربعین محور اتصال اقوام مختلف در جهان اسلام است و موجب وحدت بین مسلمانان می شود.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های نماز جمعه امروز بجنورد اظهارداشت: رفتن به زیارت امام حسین (ع) به خصوص در اربعین نقشه دشمنان با نیت فراموشی مکتب امام حسین(ع) را خنثی می کند.

وی با بیان این که برخی در پی برجسته کردن کمبودهای احتمالی اربعین هستند افزود: اربعین محور اتصال مردم و ملیت های مختلف است و حتی از مذاهب و ادیان دیگر نیز در این مراسم شرکت می کنند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه ستاد استقبال از زائران امام رضا(ع) در خراسان شمالی تشکیل شده است، افزود: مشتاقان پابوس امام هشتم بعد از اربعین از این استان پیاده روی می کنند و هیات ها، مردم، متولیان مساجد و مسوولان باید به این زائران امداد رسانی کنند.

وی با تقدیر از مردم عراق، موکب ها، نیروهای انتظامی و هلال احمر همه مجموعه ها در خدمت رسانی به زائران اربعین گفت: این مراسم با شکوهتر از سال های قبل برگزار شد و بار دیگر دشمنان را مایوس کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی در ادامه به مصوبات سفر رییس جمهور اشاره کرد و افزود: طرح انتقال آب منطقه سرانی به شهرهای استان و انتقال آب چاه های اطراف بجنورد به مرکز استان از تصمیمات خوبی بود که در سفر رییس جمهور مصوب شد.

وی عنوان کرد: مشکلات حوزه آب باید با حساسیت های بیشتری پیگیری شود تا با بحران آب شرب در سال های آینده مواجه نشویم. / ایرنا

آخرین ویرایش در شنبه, 26 شهریور 1401 ساعت 12:21
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره