اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 15:15

شنبه, 16 مهر 1401 ساعت 11:59
  • .

نقش نیروی انتظامی در امنیت جامعه قابل تقدیر است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد گفت: نقش نیروی انتظامی در امنیت جامعه قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در برقراری نظم و امنیت در جامعه دارد و این مهم قابل تقدیر است.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام رضا نوری روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان شمالی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب بر اهمیت نقش امنیت در جامعه اظهارداشت: امنیت زیرساخت تمامی فعالیت ها در کشور را تشکیل می دهد و تمامی فعالیت های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بدون امنیت مختل می شوند.

وی تصریح کرد: ناامنی در برخی کشورهای منطقه از جمله عراق و افغانستان موجب شده تا مردم با دلهره و ترس زندگی کنند و حتی کشور آمریکا که ادعای امنیت را دارد یکی از ناامن‌ترین نقاط جهان محسوب می شود چرا که سلاح در دست بسیاری از جوانان وجود دارد و هر از گاهی ترورهای دانش آموزان در این کشور رقم می خورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: مردم آمریکا کودکان خود را به مهد می فرستند و فردی با سلاح برای آنان دلهره ایجاد می‌کند و معلم از دانش آموز می ترسد و این بدترین نوع ناامنی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان همواره تلاش می کنند تا در ایران ناامنی ایجاد شود ولی غافل از اینکه نیروهای مسلح با جانفشانی و تلاش های شبانه روزی امنیت کامل را در کشور برقرار کرده است.

امام جمعه بجنورد با اشاره به نا آرامی های اخیر در جامعه گفت: حمله به پایگاه بسیج، حمله به نظام است و نباید این موارد در جامعه تکرار شود.

وی با قدردانی از تلاش های نیروهای مسلح در ایجاد آرامش جامعه یادآور شد: این نیروها در طول چهار دهه در میدان بوده و برای تامین امنیت جانفشانی کردند.

نیروی انتظامی در کنار مردم

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در این آیین با قدردانی از خدمات نیروی انتظامی گفت: هفته نیروی انتظامی یادآور بیعت با امام(ره) و یادآور آرمان های شهدایی است که برای امنیت جان خود را فدا کردند و راهشان ادامه دارد.

سردار سعید مطهری زاده اظهار داشت: نیروهای مسلح استان برای برقراری نظم و امنیت در کنار یکدیگر آماده دفاع از آرمان های نظام و انقلاب هستند و در ماموریت ها با قدرت و قوت در صحنه حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه تامین و ارتقای امنیت خط قرمز پلیس است افزود: پلیس با حضور مقتدرانه در جامعه، پاسدار امنیت، جان و مال مردم است.

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی روز شنبه در آیینی با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و جمعی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی در محل فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

حدود یکهزار برنامه به مناسبت هفته فراجا در استان برگزار می شود که شعار امسال، پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس است./ ایرنا

آخرین ویرایش در شنبه, 16 مهر 1401 ساعت 11:59
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره