اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 17:29

چهارشنبه, 05 مهر 1402 ساعت 14:35

توزیع نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند خراسان‌شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

۱۳ هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند خراسان شمالی در آیینی با حضور مسوولان استانی در مدرسه شاهد فاطمه الزهرا (س) بجنورد مرکز استان توزیع شد.

به گزارش نسیم امروز، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در این آیین اظهار کرد: ۱۴ هزار و ۵۰۰ دانش آموز نیازمند در مدارس این استان تحصیل می کنند که تاکنون برای ۱۳ هزار دانش آموز بسته های نوشت افزار تهیه و توزیع شده است.

مجید الهی راد افزود: این بسته های نوشت افزار شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، مداد رنگی، جامدادی و سایر ملزومات دانش آموزی است.

وی تصریح کرد: برای یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز باقی مانده نیز با مشارکت نیکوکاران بسته های نوشت افزار به زودی تهیه خواهد شد.

الهی راد با بیان اینکه جشن عاطفه های خراسان شمالی از ۱۵ مرداد ماه امسال آغاز شده است، گفت: پیش بینی می شود امسال با کمک های خیران مبلغ ۶۷ میلیارد ریال کمک جمع آوری شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی یادآور شد: سال گذشته نیز ۶۰ میلیارد ریال به دانش آموزان، دانشجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی کمک شد.

به گفته وی؛ هفت هزار و ۳۱۴ دانش آموز پسر و ۶ هزار و ۹۵۳ دختر و همچنین ۶۷۰ دانشجو دختر و پسر زیر پوشش این نهاد حمایتی قرار دارند.

استان خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری ۵۳ هزار و ۲۸۹ خانوار شامل ۱۰۶ هزار و ۲۶۲ مددجو زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

۵۰ درصد این مددجویان بانوان و مابقی را مردان تشکیل می دهند که ۶۶ درصد افراد زیر پوشش در مناطق روستایی و ۳۴ درصد هم در مناطق شهری استان ساکن هستند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره