اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 03:09

چهارشنبه, 09 شهریور 1401 ساعت 16:48

۱۳۵۰۰ دانش آموز نیازمند همدلی خیران در مهر ماه امسال

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: 13 هزار و ۵۰۰ دانش آموز تحت حمایت این نهاد برای سال تحصیلی جدید نیازمندکمک نیکوکاران هستند.

به گزارش نسیم امروز، مجید الهی راد در نشست خبری با خبرنگاران با محوریت شور نیکوکاری گفت: هم اکنون بیش از 13 هزار و ۵۰۰ دانش آموز و 829 دانشجوی نیازمند تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

وی گفت: حدود 14 هزار بسته در قالب آیین «شور عاطفه‌ها» برای توزیع در بین جامعه هدف پیش‌بینی شده است که این بسته با کمک مراکز نیکوکاری تهیه و توزیع می شود.

وی بیان کرد: حمایت های تحصیلی و جمع آوری کمک برای دانش آموزان در آیین شور عاطفه ها از 15 مرداد ماه آغاز و تا 15 مهر ماه ادامه دارد.

وی در ادامه گزارشی از عملکرد پنج ماهه نخست سال جاری ارائه کرد و گفت: 139 میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در سرفصل های مختلف به نیازمندان کمیته امداد توسط مردم کمک شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 53 درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امدادخراسان شمالی افزود: همچنین طی امسال بیش از سه میلیارد و 800 میلیون تومان صدقات، 35 میلیارد تومان در حوزه کمک طرح اکرام ایتام، 28 میلیارد و 700 میلیون تومان زکات و سه ملیارد و 500 میلیون تومان نیز در عید قربان به نیازمندان خراسان شمالی کمک شده است.

این مقام مسئول یاداورشد: هدایت شغلی و خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) از رویکردهایی است که این نهاد حمایتی به شکلی جدی دنبال می کند به گونه ای که در سالجاری برای ۴۶۷ نفر از مددجویان کلاس های آموزشی مهارتی نیز برگزار شد.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه این نهاد حمایتی با بنیاد مستضعفان، سپاه حضرت جوادالائمه(ع) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی، بیان کرد: در قالب این تفاهم نامه ۲ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی ساخته می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی افزود: در استان خراسان شمالی 13 هزار و 500 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد استان قرار دارند و علاوه بر این دانش آموزانی هستند که خانواده هایشان تحت پوشش کمیته امداد قرار ندارند اما شرایط خوبی ندارند، براین اساس تمام تلاشمان این است که هیچ دانش آموزی بدون لوازم التحریر نماند.

الهی رادبا بیان اینکه تعداد دانش آموزان شرکت کننده در کنکور سال تحصیلی گذشته 195 نفر بودند، که 180 نفر مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه ها شدند، گفت: همچنین در سال جاری ۲۸۵ دانش آموز در کنکور شرکت کردند که 210 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

وی گفت: در سال تحصیلی جاری، هفت دانش آموز رتبه زیر هزار در کنکور کسب کردند که افتخار خراسان شمالی هستند.

الهی راد افزود: کددستوری #058*8877* با تلفن همراه و یا شماره‌کارت 6037997950030610 پل های ارتباطی برای دریافت کمک های مردمی با هدف رسیدگی بیشتر به دانش آموزان است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره