اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 05:01

دوشنبه, 29 شهریور 1400 ساعت 15:45

برنامه ریزی کمیته امداد برای احداث 220 نیروگاه خورشیدی خانگی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از برنامه ریزی برای اجرای 220 طرح نیروگاه خورشیدی خانگی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد طی امسال خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، مجید الهی راد در دیدار با نماینده 5 شهرستان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی قیمت پیش‌بینی‌شده برای اجرای طرح نیروگاه خورشیدی خانگی برای هر خانوار را 85 تا 95 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: اکنون هزار منزل مسکونی با سازه‌های مناسب برای احداث طرح نیروگاه خورشیدی در استان پیش‌بینی‌شده است که در مرحله اول، احداث 220 مورد در برنامه امسال قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه به اقدامات انجام‌شده این نهاد در حوزه مسکن محرومان از محل تفاهم‌نامه‌های منعقدشده با دستگاه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: از محل تفاهم‌نامه با بنیاد مستضعفان، ساخت 401 واحد مسکونی برای مددجویان شهرستان مانه و سملقان آغازشده و از محل تفاهم‌نامه با سپاه نیز 200 واحد مسکونی برای مددجویان سراسر استان قرار است احداث شود.

الهی راد ساخت 45 واحد مسکونی برای ایتام و 10 واحد مسکونی خاصه برای روستای پیربز و ساخت 50 واحد مسکونی از محل تعهدات خیران شرکت گلرنگ را نیز از دیگر واحدهای مسکونی در حال ساخت در استان نام برد.

وی در ادامه به راه‌اندازی کانون خیران اشتغال در استان اشاره کرد و گفت: این کانون به‌زودی با حضور مسئولان کشوری به بهره‌برداری می‌رسد تا به‌این‌ترتیب وضعیت اشتغال پایدار محرومان به‌طور مطلوبی توسعه یابد.

آخرین ویرایش در دوشنبه, 29 شهریور 1400 ساعت 19:34
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره