اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 11:48

پنج شنبه, 24 اسفند 1402 ساعت 20:37
  • .

اجرای طرح «مسطورا» در نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

طرح سطر سطر زندگی با آیه‌های قرآن کریم با عنوان «مسطورا» هر شب در محفل انس با قرآن کریم نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی اجرایی می‌شود.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ستاد خبری چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی؛ طرح سطر سطر زندگی با آیه‌های قرآن کریم با عنوان «مسطورا» امشب پنج‌شنبه به همت "رضا براتی" مدیر موسسه بشارت نور شیروان در محفل انس با قرآن کریم اجرایی شد.

بر این اساس؛ امشب آیه ۲۸۵ سوره مبارکه بقره

"آمَنَ الرَّسُولُ بِمَا أُنْزِلَ إِلَيْهِ مِنْ رَبِّهِ وَالْمُؤْمِنُونَ ۚ كُلٌّ آمَنَ بِاللَّهِ وَمَلَائِكَتِهِ وَكُتُبِهِ وَرُسُلِهِ لَا نُفَرِّقُ بَيْنَ أَحَدٍ مِنْ رُسُلِهِ ۚ وَقَالُوا سَمِعْنَا وَأَطَعْنَا ۖ غُفْرَانَكَ رَبَّنَا وَإِلَيْكَ الْمَصِيرُ" این رسول به آنچه خدا بر او نازل کرده ایمان آورده و مؤمنان نیز همه به خدا و فرشتگان خدا و کتب و پیغمبران خدا ایمان آوردند (و گفتند) ما میان هیچ یک از پیغمبران خدا فرق نگذاریم و (همه یک زبان و یک دل) اظهار کردند که ما (فرمان خدا را) شنیده و اطاعت کردیم، پروردگارا، ما آمرزش تو را خواهیم و (می‌دانیم) بازگشت همه به سوی توست." تفسیر شد.

در راستای اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان؛ ۳۰ آیه از آیات قرآن کریم بر اساس سنت معمول جزء‌خوانی‌های ماه رمضان انتخاب شده که هر روز یک آیه برای تدبری در آیات و توجه به مضامین ارزشمند قرآن کریم قرآئت می‌شود.

در محفل انس با قرآن کریم امشب هم قاریان حمید ساعدی و رضا قانعی به تلاوتی چند از آیات قرآن کریم پرداختند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره