اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 16:32

پنج شنبه, 24 اسفند 1402 ساعت 19:27
  • .

خراسان‌شمالی ظرفیت راه‌اندازی نمایشگاه دائمی قرآن کریم را دارد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام راحل در خراسان ‌شمالی گفت: خراسان‌شمالی در مباحث قرآنی دارای پتانسیل‌های فراوانی‌ست و ظرفیت راه اندازی نمایشگاه دائمی قرآن را دارد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ستاد خبری چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی؛ محمد‌نبی شکیبایی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در خراسان‌شمالی در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن کریم اظهارکرد: خوشبختانه خراسان‌شمالی دارای پتانسیل‌های فراوان در مباحث قرآنی، دینی و مذهبی بوده بنابراین می‌توان نمایشگاه دائمی قرآن را در این منطقه راه اندازی کرد.

وی با اشاره به میزبانی بسیار عالی مردم خراسان‌شمالی از مسابقات ملی قرآن کریم در بجنورد، یادآور شد: با توجه به اینکه یکی از قاریان برجسته استان در این مسابقات کشوری برگزیده شد، در این راستا می‌توانیم در حوزه‌های نهج البلاغه و دیگر کتب مذهبی برای تکثیر چنین ظرفیت‌هایی تلاش کنیم.

شکیبایی با اشاره به توسعه تکنولوژی در حوزه‌های مختلف، افزود: باید از ظرفیت رویدادها، نرم‌افزارها و برنامه‌های مجازی و فضای سایبری برای نسل جوان و نوجوان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تبلیغات محیطی برپایی نمایشگاه قرآن در بجنورد بسیار خوب بوده، یادآور شد: می‌توانستیم در شبکه‌های اجتماعی نیز با استفاده از چهره‌های برگزیده در قالب کلیپ‌های کوتاه مردم را به حضور در این نمایشگاه دعوت کنیم.

شکیبایی با قدردانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور برپایی این نمایشگاه، تصریح کرد: به محض ورود به این فضا آرامش و انرژی دلنشینی به مخاطب منتقل می‌شود و این در حالیست که چینش غرفه‌ها حاصل اتاق فکری بوده که توانسته با هر قشری ارتباط برقرار کند.

گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی با شعار «میخوانمت» که از بیست و یکم ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برای علاقه مندان برپا شده است، تا بیست و هفتم ماه جاری در دو نوبت صبح و بعدازظهر از ساعت 9 تا 13 و 19 تا 23 برای علاقه مندان دایر است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره