اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 11:52

جمعه, 03 ارديبهشت 1400 ساعت 20:13
  • .

بیانیه خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

ابراز نگرانی و انتقاد شدید خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی به مصوبه منع انتشار آگهی های مزایده و مناقصه در مطبوعات

به گزارش نسیم امروز،  متن این بیانیه به این شرح است:

بدون شک منع انتشار آگهی های مناقصه و مزایده در مطبوعات که بخش اعظمی از درآمدهای نشریات مکتوب را تامین می کند، به معنای تعطیلی شمار زیادی از رسانه های مکتوب و به تبع آن بیکار شدن نیروهای شاغل در این مطبوعات و تبعات سخت پسا تعطیل شدن نشریات آنهم در شرایط دشوار اقتصادی امروز است.

نامه اخیر رئیس محترم مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهورمحترم در باره لغو مصوبه دولت درباره خذف انتشار آکهی های مزایده، مناقصه، فراخوان و ... در روزنامه های کثیرالانتشار آنهم در آخرین سال برنامه توسعه ششم و در آستانه انتخابات 1400 ؛ جامعه رسانه های مکتوب کشور را به شدت نگران کرده است.

جا دارد که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای رفع ایراد هیات تطبیق، با رایزنی و بهره گیری از دیدگاههای نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در استانهای سراسر کشور، برای اصلاح ماده 9 قانون برنامه ششم و ماده 50 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه، سریعا اقدام نماید.

خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی، در راستای انجام وظایف قانونی خود و دفاع از حقوق مطبوعات و حمایت از تنها ممر درآمد تامین هزینه های مطبوعات و مجاری اقتصادی آن؛ ضمن انتقاد شدید به موضوع مصوبه دولت و پاسخ رئیس مجلس مبنی بر رد مصوبه دولت و منع انتشار آگهی های مزایده، مناقصه، فراخوان و... از رئیس جمهور؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی و وزارت ارشاد انتظار سرعت بخشیدن به حذف این مصوبه و بازگرداندن آرامش به اهالی و اصحاب مطبوعات را دارد.

از دیدگاهها و پیشنهادات سازنده نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات جناب آقای پاک آیین حمایت می کنیم و امیدواریم در روزهای آینده شاهد حذف این مصوبه باشیم.

خانه مطبوعات و رسانه های استان خراسان شمالی

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره