اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 06:10

چهارشنبه, 10 آبان 1402 ساعت 13:50
  • .

مبارزه مردم غزه نقطه عطفی در تاریخ است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی با صدور بیانیه ای در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه تاکید کرد: مبارزات فلسطینی ها علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی نقطه عطفی در تاریخ کشورهای مسلمان محسوب می شود.

به گزارش نسیم امروز، در این بیانیه آمده است: حماسه حماس و قیام مردم غزه که شعار اصلی آن آزادی فلسطین از چنگال رژیم غاصب است، موجب همبستگی کشورهای مسلمان و حتی کشورهای غیر مسلمانی که به ارزش های اخلاقی و انسانی متعهد بودند، خواهد شد.

این بیانیه می افزاید: رژیم اشغالگر پس از ضرب شست غافلگیرانه که از حماس دریافت کرد در اقدامی غیر انسانی و ددمنشانه، غیر نظامیان و زنان و کودکان مظلوم غزه را هدف حملات توپخانه ای، راکتی بمباران هوایی شدید قرارداد و با هجوم جنگنده های خود نوار غزه را با خون سرخ بیگناهان فلسطینی رنگین ساخت.

در این بیانیه آمده است: شهادت غیر نظامیان فلسطینی و به خصوص زنان و کودکان بی دفاع و مظلوم غزه، موجی از خشم و انزجار شدید را در جامعه جهانی به وجود آورد و در همین راستا اهالی رسانه خراسان شمالیً حمایت همه جانبه خود را از رزمندگان فلسطینی اعلام و جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به مردم بی دفاع فلسطین را محکوم می کنند.

خانه مطبوعات خراسان شمالی در این بیانیه آورده است: از تمامی هنرمندان آزادیخواه و آزاداندیش می خواهیم تا در شرایط کنونی دفاع از حقوق ملت فلسطین را سرلوحه آثار هنری خود قرار دهند زیرا که همدلی و همنوایی با ملت فلسطین رسالتی انسانی است و نشان از آزادگی هنرمندان دارد.

وزارت بهداشت فلسطین تا ظهر دیروز (سه شنبه) خبر داده بود که از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) هشت هزار و ۵۲۵ شهروند فلسطینی در نوار غزه در اثر بمباران های وحشیانه و بدون توقف رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند که ۷۰ درصد آنها را زنان، کودکان و افراد سالخورده تشکیل می دهند.

آخرین ویرایش در جمعه, 12 آبان 1402 ساعت 14:21
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره