اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 10:58

چهارشنبه, 28 آبان 1399 ساعت 18:30
  • .

برگزاری کارگاه از نمایشنامه‌خوانی تا نمایشنامه‌نویسی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

کارگاه از نمایشنامه‌خوانی تا نمایشنامه‌نویسی به همت حوزه هنری استان برگزار شد.

به گزارش نسیم امروز، الهام صباحی به برگزاری کارگاه از نمایشنامه‌خوانی تا نمایشنامه‌‌نویسی با بهره‌گیری از ظرفیت «محمد بکرانی»؛ کارگردان و نمایشنامه‌نویس استان اشاره کرد و گفت: در این کارگاه علاوه بر خوانش نمایش‌نامه‌های مختلف ایرانی و خارجی، تلاش شده است تا علاقه‌مندان با اصول نمایشنامه‌نویسی آشنا شوند.

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری خراسان شمالی افزود: پرداختن به ادبیات نمایشی ایران و جهان، تکنیک‌های نگارش در آثار دیگران، دیالوگ‌نویسی، متن‌نویسی، ژانرشناسی، خلق شخصیت در داستان از جمله مواردی است که در دل این کارگاه که در 2 سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار می شود، ارائه شده است.

وی با اشاره به حضور 12 نفر از علاقه‌مندان در این دوره آموزشی، اظهار کرد: این کارگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.

صباحی ادامه داد: افرادی هم که امکان حضور ندارند، مباحث مطرح شده در جلسات از طریق فضای مجازی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

او خاطرنشان کرد: انتخاب و چاپ نمایشنامه‌های تولید شده برگزیده در قالب مجموعه و تولید و خوانش آثار تولید شده از اهداف برگزاری این رویداد هنری است.

گفتنی است تعداد 677 نمایشنامه در قالب فایل‌های word، pdf و کتاب در آرشیو واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان موجود است و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این واحد نمایشنامه‌های مورد نظر خود را با حفظ حقوق مولف و ناشر دریافت نمایند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره