اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 09:20

دوشنبه, 26 آبان 1399 ساعت 11:53
  • .

« فیروزه» در سوگواره ملی فیلم کوتاه گُل کاشت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

«حسین فیروزه» با حمایت حوزه هنری استان در نخستین سوگواره ملی فیلم کوتاه «سوگ در خانه» گل کاشت و توانست با 2 فیلم برگزیده این دوره شود.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، حسین فیروزه توانست با فیلم‌های «طبقه جدید» و «چهل چراغ» در زمره 10 آثار برگزیده و 3 اثر منتخب مردمی قرار بگیرد.

برپایه این خبر، از میان 222 فیلم کوتاه ارسال شده به جشنواره ، هیئت داوران متشکل از « نرگس آبیار»، «میرکریمی» و« مجید مجیدی» 33 فیلم که بهترین ایده و خلاقیت را در داستان از نگاه داوران داشتند انتخاب و در رقابت انتخاب مردمی نیز قرار گرفتند که در این میان 2 اثر که با حمایت حوزه هنری خراسان شمالی تولید شده توانست در میان آثار برگزیده قرار بگیرد و بدرخشد.

«غلامرضا یوسفی»، «باران صالحی»، «عطیئه یوسفی»، «سارا نجمی» و «رسول امانی» بازیگران فیلم های «طبقه جدید» و «چهل چراغ» بودند که با رویکرد روضه های خانگی و به نویسندگی و کارگردانی «حسین فیروزه» و تصویربرداری «مصطفی سعیدی» تولید شد.

این گزارش حاکی است، ترویج فرهنگ عزاداری حسینی، برگزاری شعائر حسینی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد کرونا و ارج نهادن به دستورات مراجع عظام به برگزاری روضه‌های خانگی از اهداف برگزاری نخستین سوگواره ملی فیلم کوتاه «سوگ در خانه» است که با رویکرد برگزاری روضه‌های خانگی، نصب المان‌های عاشورایی در منازل، تبیین داستان‌های قرآنی و سیره ائمه اطهار (ع) و استفاده از استعدادهای اعضای خانواده در بیان وقایع کربلا و ذکر مصیبت اهل بیت(ع) با مدیریت «مجید مجیدی» و همراهی مؤسسه فرهنگی و خیریه راه ایمان برگزار شد.

گفتنی است: آیین پایانی نخستین سوگواره فیلم کوتاه «سوگ در خانه» ۲۳آبان با حضور حداقلی و رعایت پروتکل های بهداشتی در مجموعه راه ایمان برگزار شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره