اخبار برگریده
دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403 13:41

یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 ساعت 13:49
  • .

دغدغه های معلمان کشور برطرف شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: باید دغدغه های معلمان برطرف شود چرا که توسعه کشور به دست آنان رقم می خورد.

به گزارش نسیم امروز، علی باقرزاده فاروجی در آیین تجلیل از معلمان برتر خراسان شمالی اظهار کرد: ایران قدرتمند در مدرسه ای قوی تجلی پیدا می یابد و قوت بخشیدن به مدرسه با محوریت معلم محقق می شود.

وی تصریح کرد: معلم قوی، محور مدرسه ای علمی را شکل می دهد و هیچ جامعه ای قوی نمی شود مگر در سایه معلمی باسواد و فهیم، البته قوی بودن معلم هم تنها به شعار نیست بلکه باید در عمل برای توانمندسازی این قشر گام برداشته شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: معلمی قوی است که دغدغه معیشت و تامین مایحتاج نداشته باشد و کشور به سمت توسعه نمی رود مگر از طریق معلمان این امر محقق یابد.

امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در این همایش گفت: جایگاه معلم بسیار والا است و معلم باید علم را در راه خداوند ارائه کند.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری اظهار کرد: علم باید خشوع بیاورد و انسان را به خداوند متصل کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز با اشاره به دستاوردهای این اداره کل گفت: سه هزار و ۷۰۰ نیروی جدید در ۲ سال و نیم گذشته از طریق آزمون های استخدامی، تبدیل وضعیت و کنکور سراسری در این اداره کل جذب شدند.

ابوالقاسم اکبری اظهار کرد: کسب سه نشان برنز جهانی و ۹ مدال کشوری در المپیادهای علمی و سه رتبه سومی المپیاد ریاضی آرکاداغ در کشور ترکمنستان از دستاوردهای معلمان در تربیت دانش آموزان است.

وی افزود: ارتقای زیرساخت های آموزش و پرورش در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفته است به طوری که ۴۶ زمین چمن مصنوعی و ۶ استخر دانش آموزی در این استان به بهره برداری رسید.

اکبری خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم ۷۰ پروژه آموزشی با ۳۶۰ کلاس درس بهره برداری شد و ۸۵ پروژه با ۳۶۰ کلاس در حال اجرا و پیگیری است، علاوه بر آن ساخت ۱۳ مدرسه در قالب طرح نهضت ملی مسکن به تصویب رسید.

در این همایش از هشت معلم برتر استانی و چهار معلم برتر شهرستان بجنورد تجلیل شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره